Gå til innhold
Hundesonen.no

Overnattingsteder i Hamar


Zoey

Recommended Posts

Du får deg ikke noe billig sted nå, du er heldig om du finner noe ledig i det hele tatt, egentlig. I rimelig gangavstand (i alle fall hvis man ikke drar rundt med massevis av bur og annet utstyr) er First Hotel Victoria, Scandic Hotell og Seiersted Pensjonat. Rica Hotell bør du ha bil for å komme deg til og fra, eventuelt bruke 400 kroner på taxi hver dag, eller ta bussen som nesten aldri går. Det er vel størst sjanse for å få seg rom hos Rica, men det er som sagt også vanskeligst å komme seg til/fra om man ikke har bil.

Hvis du har bil kan du jo også sjekke ut campinghytter, pensjonat, vandrerhjem og hoteller i litt større omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så avskrekkende gangavstand fra togstasjonen til skipet? Så sjekk litt på togtider og bosteder i gangavstand til togstasjonen der. Å få rom rett i nærheten av skipet nå skal ganske mye flaks til vil jeg tro...

Edit: leste ikke bil. ;) *kjekt å lese først*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Myklegard koster et dobbeltrom med dusj og do på gangen kr. 590,- for en natt.

Et enkeltrom koster kr. 490,- pr natt.

Enkeltrom med dusj og do på rommet koster kr. 795,- mener jeg å huske..

Ditto dobbeltrom tror jeg koster et par hundrelapper mer.

Prisene inkluderer selvfølgelig frokost.

Det er visst rimelig fullbooka der natt til søndag 23. november, men det er bare å ringe og spørre...de kan jo ha fått avbestillinger.

Vi har bodd der flere ganger, og de har greie rom og god mat. Stor frokostbuffet med varmretter, og de pleide også å ha en rikholdig buffet på kvelden til kr. 99,- pr pers. Men det er noen år siden, så prisen har sikkert steget noe siden dengang.

Vi har de siste 3 årene bodd på Vertshuset ved E6, på Biri, men i fjor var det såvidt vi fikk rom der da vi var på vei nedover, for de dreiv og pussa opp, og hadde kutta drastisk ned på antall hunderom. Det endte med at de måtte gi oss et rom der det ikke var lov til å ha med hund, for jeg er ikke så grei å ha med å gjøre når jeg føler meg lurt! ...nemlig!

Jeg hadde bestilt rom med hund året før, og hadde ingen planer om å la hundene sove i bilen eller leite opp andre overnattingssteder da jeg ankom utpå kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte rom her for noen dager siden.

Står på siden at det koster 935,- for et dobbetrom, men vi fikk beskjed i telefon om at det kostet rundt 500,- (da med dusj og do på gangen).

Ligger ca. et kvarters kjøring fra hallen.

Jeg hermer og håper jeg får plass også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å lurer på om jeg må kjøre frem og tilbake.. Skal se hvordan det går i letohallen før jeg bestemmer meg, og da er nok alt fullt uansett! (hvis ikke jeg får bo ho noen venner av venner da;)) Men går jo ann å kjøre fra der jeg bor.. Tar ca tre timer, men det overlever jeg jo.. med litt godvilje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...