Gå til innhold
Hundesonen.no

Collar mania tråden - Bilder og erfaringer derfra


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa var på besøk i dag, og hadde med seg de nye halsbånde jeg bestilte til Casper i sommer (og som jeg fikk sendt hjem til foreldrene mine, korttenkt nok.) Det var kult! Kjipe blitzbilder, men her

Så var de kommet da!!! Så sinnsykt fornøyd!!! ?

Snille SandyEyeCandy bestilte halsbånd for meg fra Minx, og det var vel ikke helt som jeg trodde Men jeg digger det Men det er kanskje ikke så brukandes som jeg hadde sett for meg Det passer nok

Posted Images

Det kan vel seiast at eg ikkje akkurat er den skarpaste kniven i skuffa, og etter 2 år utan engelsk ( :cry:) som fag, så går det liksom berre dårlegare og dårlegare innan "engelskeverdenen" min. Så kan nokon hjelpe meg litt?

Satin strip color choises

Felt lining color

Satin Wrapped Color Choice

Vil ha enkelt satin stoff greier på innsida av halsbåndet. Er det då "satin wrapped color choice" eg skal velge farge på då? Føler meg litt dum no :sweat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 blir nok veldig bredt på din ja, ville gått for 1".

Med satin wrap så sys det på en måte inn i stoffet, ikke noe skille, hvis du skjønner, du ser det på det ene jeg la ut, det slitte.

wrapped satin

img_48de4e481cde8.jpg

Okidoki. Takk for svaret! :)

1" føler eg blir veldig tynt. 1,5" blir knappe 3 - 4 mm breiare enn det ho har frå før av, men det utgjer kanskje mykje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidoki. Takk for svaret! :)

1" føler eg blir veldig tynt. 1,5" blir knappe 3 - 4 mm breiare enn det ho har frå før av, men det utgjer kanskje mykje?

Jeg bestilte først 1,5", men fikk beskjed av damen der at det kom til å bli alt for stort for min hund. Han fikk 1" og den var mye bedre. :) Så jeg anbefaler 1" ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1" føler eg blir veldig tynt. 1,5" blir knappe 3 - 4 mm breiare enn det ho har frå før av, men det utgjer kanskje mykje?

Jeg syns det generelt er greit å bruke litt brede halsbånd, uansett hund. Er vel mer komfortabelt om hun skulle springe til og det strammer litt?

Vi har et 1,5" som vi brukte på Hermes da han var valp, men det er for tynt for ham nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det generelt er greit å bruke litt brede halsbånd, uansett hund. Er vel mer komfortabelt om hun skulle springe til og det strammer litt?

Vi har et 1,5" som vi brukte på Hermes da han var valp, men det er for tynt for ham nå.

Er i grunn det eg også tenker. Men skal sjå om eg klare å lage noko sjølv, så kan eg heller lage i litt forskjellige størrelsar og sjå kva som passar best til eg evt. skal bestille frå collarmania utpå nyåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten 1.5 blir litt stort til en så liten hund, ser nesten for meg at hunden blir gående med en krage som vi mennesker går med når vi har nakkeskader = ukomfertabelt ;)

223692_10150339063890199_743665198_10077714_5254141_n.jpg

Chicka med 1.5

Haha, halsbåndet ser mykje breiare ut enn eg hadde førestilt meg! Ser til og med breiare ut enn når eg målte opp med målebånd. Får bli 1" trur eg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, halsbåndet ser mykje breiare ut enn eg hadde førestilt meg! Ser til og med breiare ut enn når eg målte opp med målebånd. Får bli 1" trur eg :P

Jeg bestilte en gang 2" til Chicka og det syntes jeg ble altfor bredt og solgte videre, så jeg kan nok tenke meg at du ville angret hvis du kjøpte 1.5"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Snille SandyEyeCandy bestilte halsbånd for meg fra Minx, og det var vel ikke helt som jeg trodde :blink: Men jeg digger det :D

Men det er kanskje ikke så brukandes som jeg hadde sett for meg :w00t: Det passer nok supert til nyttårsaften, heftige bursdager, karneval og en og annen homoparade kanskje :D

Men som sagt: digger det :heart:

IMG_0532-1.jpg

Var ikke helt klar over at det var pels liksom :bananas:

IMG_0533.jpg

IMG_0535.jpg

Det ble kjøpt inn for feire :bananas: stumpehalen- og dette er et PARTY bånd uten tvil :bananas: :bananas:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha omg for et syrete halsbånd! Jeg ler! Jeg så og på det stoffet, men i motsettning til deg leste jeg beskrivelsen. Men skjønner fargene blendet deg, de blendet nesten meg og. (Men dette har vel ikke noe med collar mania å gjøre da :-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Papillon og jeg skal bestille et par halsbånd sammen, og er litt usikre på hvilken bredde som kan passe til BC, Papillon og Aussie? Nå er begge BC-ene hennes korthåret, og aussien min er ikke av den mest tungpelsete varianten og er relativt lita. Tenker at 1,5" kanskje kan passe de to største rasene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papillon og jeg skal bestille et par halsbånd sammen, og er litt usikre på hvilken bredde som kan passe til BC, Papillon og Aussie? Nå er begge BC-ene hennes korthåret, og aussien min er ikke av den mest tungpelsete varianten og er relativt lita. Tenker at 1,5" kanskje kan passe de to største rasene? :)

Den str skal nok passe fint ja :)

Samme str som Lykke har på seg her, hun er ca 14 kg og 46 cm høy.

954854_10200928758555841_535962650_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut da! Nagini er vel omtrent 49 cm og 18,1 kg :) Vet ikke hvordan det er med BC'ene til Kristin da :P
Men da blir det vel et par halsbånd om ikke så alt for lenge. Vet noen hva prisen ligger på per halsbånd (uten frakt, altså), og hvor mye frakta ligger på (altså hver for seg)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...