Gå til innhold
Hundesonen.no

Collar mania tråden - Bilder og erfaringer derfra


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa var på besøk i dag, og hadde med seg de nye halsbånde jeg bestilte til Casper i sommer (og som jeg fikk sendt hjem til foreldrene mine, korttenkt nok.) Det var kult! Kjipe blitzbilder, men her

Så var de kommet da!!! Så sinnsykt fornøyd!!! ?

Snille SandyEyeCandy bestilte halsbånd for meg fra Minx, og det var vel ikke helt som jeg trodde Men jeg digger det Men det er kanskje ikke så brukandes som jeg hadde sett for meg Det passer nok

Posted Images

har skrevet mail til dem, men får ikke noe svar. Det er litt dårlig syns jeg..

Hvor lenge har du ventet på svar, da? Har du ventet mer enn 3 dager hadde jeg sendt på nytt bare for å forsikre meg om at de ikke har oversett mailen din... :icon_cry:

Jeg bestilte halsbånd til Ebba derfra i fjor en gang, og da fikk jeg svar på mail i løpet av 2 døgn.

Sånn ser det ut - er veldig fornøyd med det, selv om det nok kunne vært en halv cm smalere... Og den store D-ringen burde vært litt lenger vekk fra spennen, sånn at det ikke "klirret" i hele hunden når ho rister seg... *ler*

Men kvaliteten har det så langt ikke vært noe å si på! :lol:

2803189488_77fdbaff1a.jpg

2802349303_b092aa503f.jpg

Planlegger nytt innkjøp snart... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Om ein skal ha samme type halsbånd, berre i forskjellige fargar/mønster, er det berre å skrive inn alle kodane i "Enter Fabric ID number for Collar"? Eller er eg heilt på bærtur no kanskje? :icon_confused:

Edit: Fant ut av det. Men er vel ein heil del eg eigentleg ikkje skjønar heilt :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis blitt litt kurert, men jeg kjenner at det må bli et nytt halsbånd om ikke alt for lenge... :P Bruker egentlig mye sele for tiden og. Jeg har skikkelig lyst på et 1,5" sort skinnhalsbånd med kjettinghalvsstrup av messing, men det har de jo ingen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte et litt mer fancy halsbånd til Hermes nylig. Ikke fra collarmania, men fra classichound.com:

DesertWindsBlackCH_large.jpg?101509

Har man mynde, så må man jo nesten ha noe slikt... særlig med orientalsk eller keltisk mønster, hehe :)

Han har ett annet også, men det er så tynt for ham i dag (brukte det som valp). Ellers har han kun enkle seler og et myndehalsbånd i lær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...