Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hjelp til å finne hundeklær


Nemi1

Recommended Posts

Lille Nemi, 4 måneder, fryser så lett, våt blir hun også, som dere kanskje vet regner det "noen" ganger i Bergen. Lurer på om noen av dere har linker til norske nettbutikker der jeg kan få fatt i regntøy og dekken til henne. Har ikke lyst å kjøpe på feks Pet Shop Girls, for hun kommer jo til å vokse fra det temmelig fort. Det ser ut som min googling ikke er noe tess i dag, og de butikkene jeg har vært inne på før, har jeg allerede glemt navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takker for svar. Målte Nemi nå og fikk nesten sjokk, hun er 28 cm allerede, store jenten. (Var 1.2kg da jeg hentet henne og er 3.5 nå) De hadde ikke noe interessant på den nettbutikken akkurat nå, men tror jeg får ta meg en tur på Oasen i morgen da.

Fant ut at de hadde regndekken på Dyrehuset kjempebillig, 79,- for det minste, men det blir nok for kaldt, var ikke foret. Det er så lite pels på magen enda, så lillegullet fryser, stakkars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takker for svar. Målte Nemi nå og fikk nesten sjokk, hun er 28 cm allerede, store jenten. (Var 1.2kg da jeg hentet henne og er 3.5 nå) De hadde ikke noe interessant på den nettbutikken akkurat nå, men tror jeg får ta meg en tur på Oasen i morgen da.

Fant ut at de hadde regndekken på Dyrehuset kjempebillig, 79,- for det minste, men det blir nok for kaldt, var ikke foret. Det er så lite pels på magen enda, så lillegullet fryser, stakkars

Er Nemi Cavalier? Om hun er det var hun utrolig liten... :-o

Mine har vært 1 kg tyngre når jeg hentet de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , Nemi er Cavalier. Hun var virkelig liten, det er sant. De som jeg har hentet tidligere har også vært mye større, men det er nå søtt når de er så små da. Fikk beskjed om at hun var 1.7 men veide henne hos veterinæren 5 dager etter at hun kom i hus, og da var hun 1.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...