Gå til innhold
Hundesonen.no

Valper igjen


Lazita

Recommended Posts

ja ja så har Tinka vært på guttebesøk igjen.

Nå prøver vi med Oskar igjen(han som er faren til Bamse), og håper valpene blir like fine som forrige gangen vi brukte den hannhunden.

Skal gi dere mere beskjed om en 3-4 ukers tid om jeg vet om hun har tatt seg eller ikke, for på Tinka så blir det lett å se når morgenkvalmen kommer :) ja for det er noe den hunden får når hun blir drektig :D

Så da får vi bare krysse fingrene for at det var futt i de små svømmerene til Oskar da 8)

blir det valper så regner vi med at de blir født i slutten av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper hun har tatt seg.

ja det gjør jeg også. også håper jeg på mangen tisper(har endel folk som ville ha det fra småen som venter på svar om det blir valper snart og de fleste er innt. i tisper)

kan bare ikke fatte og begrips hvorfor alle på død og liv skal ha tisper?? hannhundene er jo mye finere spør du meg. og gemyttet er jo det samme om en tar hanne eller tispe(tro meg jeg vet, :? ja ok brotsett fra astrixen da men han har ikke vokst opp her hoss oss :wink:) så han har ikke lært den oppførselen her hoss oss, men han var løs med mangen hannhunder her forrige helg og det var da ikke han som sloss det var det de andre som gjorde og alle prøvde jo å ta han, så alle hannhundene gikk jo å så stygt på hverandre men Astrixen klarte jeg å avlede hver gang noe bøllet seg med han ved å kalle han inn så han har nokk forandret seg litt der ja. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrene for dere. :)

Tisper er visst veldig populært for tiden ja - På Cavalieren også!

Jeg skal ha tispe neste gang, men det er mer for at det ikke skal kræsje i utstillingssammenheng. At de skal slippe å gå i samme klasse etterhvert. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada rapporte når det skjer noe skal gis.

og neida en segner ikke om av utmattelse når en har valper i hus, i hvertfall ikke når en har en hund som Tinka i hus. hun er så flink med valper at når de tisser og bæsjer rundt omkring i huset så slipper jeg å ta det for det gjør hun (til og med med Småen sine valper).

Hun er en god mor og klare alt selv fra første stund av, det er helt utrolig å se på. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...