Gå til innhold
Hundesonen.no

Timmie-Ricky-samantha


Nikitaf
 Share

Recommended Posts

3 hunder vi har hatt i familien her ..

Skriver litt om alle 3..

Den første hunde vi hadde var Samantha , hun var blanding av Labrador Retriver Og fuglehund. husker ikke så mye, var veldig liten når vi hadde henne.. MEn uansett fikk henne når hun var 1 år, overtok henne fra noen .. hun var utrolig lydig om herlig..

husker en gang mamma fortalte, så ringte noen te oss, så var hun hjemme alene, så tok hun telefonen og bare pustet veldig mye. så ho i andre enden skjønte ingenting :) hehe..Selv om jeg ikke husker så mye.. så har de fortalt mye fint om henne ..

Trykk her, bilde av Sam

Den andre hunden vi hadde, det var Ricky. han var blanding av Golden og Labrador retriver..

Denne hunden fikk vi som valp.. Den var så utrolig nydelig..Utrolig flink og lydig. snill med andre også..

Den hadde vi heller ikke så veldig lenge. for en dag kom det en liten gutt bort å stakk en pinne i øyet på Rivky så ble han så sur at han beit han. så da tok vi han . selv om det ikke var hundens feil. men. Så likte han ikke postmannen . hehe..

Ricky som valp

Ricky voksen

Den nest siste vi hadde det var Timmie, Engelsk cocker spaniel:D en nydelig skapning detta..

Fikk han som valp, litt billigere siden han hadde ikke fått ut en a tekstiklene, men den kom til slutt.. Var jo greit det..

men brukte han bare mest som familiehund og masse tur.. Var utrolig glad i denne hunden her.. Han passet alltid på meh, visst det kom noen mot meg som han ikkke kjente knurret han ikke kom bort til meg ;) hehe..

når jeg ble gammel nok fikk jeg lov til å gå tur med han.. det var moro.. MEn en dag fikk jeg astma og vi måtte gi han bort til noen.. det var kjipt...;) savner han veldig gutten <3

Nydelige Timmie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...