Gå til innhold
Hundesonen.no

Spike og Isis


ToneC

Recommended Posts

Det gikk litt fort i svingene i sommer, og plutselig har Spike fått en lillesøster. Isis er en egyptisk gudinne og det beste jeg vet to ganger. :D

Spike er en papillon på 2,5 år som har opprykk til klasse to i lydighet, og som er trent i agility. Pga skade i ryggen kan han ikke lenger gå agility, men vi får se om det blir mer lydighet om han tåler det, samt litt spor.

Isis er 11 uker i dag, en liten sheltiefrøken med egne meninger og masse iver. Hun er primært tiltenkt agility, lydighet og litt spor.

_FHF1008b.jpg

Spike er hoppende glad

18032008(002).jpg

Spike og meg på skitur, noe han digger...

_FHF0997.jpg

Isis

_FHF1028.jpg

Isis rasker over verandaen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spike er den tøffeste lille hunden jeg vet om tror jeg uten at jeg har møtt han engang! Tror Emma hadde smeltet sammen til en liten våt flekk på bakken om hun hadde fått truffet på den karen :D

Isis ser også kjempe herlig ut, hun kommer sikkert til å bli en knall agilityvoff! Lykke til med henne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :lol: Isis sin mamma heter Sunborne Quantas Qi og Artig, pappaen er Shelridge Starmaker (Paris).

Spike er ikke veldig fan av lillesøster, han gjør sitt ytterste for å unngå henne. Søskenkjærlighet?

Både Isis og Spike savner nok Mikkel. Isis blir fremdeles gal om man sier borte-bø, og Spike glemmer ingen som har pølsebiter i lommen..

Wretch: valpesosialisering er bra. Skal du på noe valpekurs her oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :lol: Isis sin mamma heter Sunborne Quantas Qi og Artig, pappaen er Shelridge Starmaker (Paris).

Spike er ikke veldig fan av lillesøster, han gjør sitt ytterste for å unngå henne. Søskenkjærlighet?

Både Isis og Spike savner nok Mikkel. Isis blir fremdeles gal om man sier borte-bø, og Spike glemmer ingen som har pølsebiter i lommen..

Wretch: valpesosialisering er bra. Skal du på noe valpekurs her oppe?

Jeee, har "planlagt" hundevis nå i september, må bare få orden på ekskursjoner i forb. med universitet osv. Det er mulig de kræsjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :wub: Isis sin mamma heter Sunborne Quantas Qi og Artig, pappaen er Shelridge Starmaker (Paris).

Spike er ikke veldig fan av lillesøster, han gjør sitt ytterste for å unngå henne. Søskenkjærlighet?

Både Isis og Spike savner nok Mikkel. Isis blir fremdeles gal om man sier borte-bø, og Spike glemmer ingen som har pølsebiter i lommen..

Wretch: valpesosialisering er bra. Skal du på noe valpekurs her oppe?

Fineste IPO veskehund sheltien det. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Isis er nå blitt 4 måneder allerede!

DSC02198.jpg

DSC02160.jpg

Fremdeles like gal, men med litt færre tenner ;)

Spike har lært sin nye søster å kose på sofaen:

DSC02192.jpg

....men klarer fremdeles ikke å la henne vinne leken...:

DSC02170.jpg

Neste helg skal Isis på valpeshow, det kan bli spennende da jeg er helt grønn i uttillingsringen. Men da lærer hun forhåpentligvis at det er sinnsykt gøy i slike miljøer, noe som kommer godt med når vi begynner å konkurrere om et par år...

Are Thoresen klarer forhåpentligvis å reparere ryggen til Spike, gjør han det blir jeg ufattelig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...