Gå til innhold
Hundesonen.no

23.-24. august i Drammen


SFX

Recommended Posts

Jeg fant ingen tråd om denne, så da starter jeg. Fristen er ute, hvem er påmeldt?

Jeg hadde ikke tenkt å dra, og er derfor ikke påmeldt lørdag. Men så oppdaget jeg at søndagens dommer hadde gitt X'ens søster i Finland CK for noen uker siden, så da satser jeg på at han liker den norske søstra også, og bråmeldte på et par timer før fristen gikk ut i går... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ikke tråd om Drammen :rolleyes: To tråder ned, ...

...så finner jeg tråd om NKK Drammen 16.-17. august.

Jeg beklager, jeg skulle ha spesifisert at det gjaldt helga etter - Norsk Leonberger Klubb og Klubben for Større Selskapshunder, men da ble tittelen så lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ikke tråd om Drammen :rolleyes: To tråder ned, ...

Emma snakker om Drammens utstillingen arrangert av KSS og Leonbergerklubben :D

Vi skal hit. Sambo skal være plassjef, jeg skal stille 3 hunder begge dager. Egentlig FÅR vi hotell, men jeg lurer på om ikke camp. vogn er en bedre løsning pga. hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma snakker om Drammens utstillingen arrangert av KSS og Leonbergerklubben :P

Vi skal hit. Sambo skal være plassjef, jeg skal stille 3 hunder begge dager. Egentlig FÅR vi hotell, men jeg lurer på om ikke camp. vogn er en bedre løsning pga. hundene.

Da kan vel hundene bo i vogna, og dere på hotell? :P

Nemi skal, men jeg skal ikke. :P

Flinke dyret det, som kan stille seg selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wops, slikt skjer.. dumme meg :D Beklager!

Kjempeteit, var du! Den første og eneste som har gjort en slik feil! :P

Det går så bra så, det er litt for mange utstillinger i Drammen den måneden for de av oss som ikke har pugget hele terminlista. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Noen som vet når finsk lapphund skal stilles opp i hvilken ring? Jeg har ikke meldt på selv, men skal se på. Men finner ikke noe informasjon liggende på leonberger klubben sine sider :ahappy:

PM er forsinket pga dommerforfall, men ligger nå på nett. Her er lørdagen. Endelig har berner oppmøte sent på dagen, og vi er ikke påmeldt da...

Søndag finner jeg foreløpig ikke noe for.

hvor i drammen er dette ?

Travbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...