Gå til innhold
Hundesonen.no

23.-24. august i Drammen


SFX

Recommended Posts

Jeg fikk PM både for lørdag og søndag i går (i samme konvolutt) :rolleyes: . Vet at de sendte de ut onsdag kveld, så de som ikke har fått noe enda, får det nok i dag.

Ah, da satser jeg på at det ligger i kassa hjemme. Mulig det også er sendt via gammel adresse, men da bør det jo likevel komme i morgen.

Du har ikke PM liggende, og kan si antall bernere på søndag? Og oppmøtetid? Jeg vil gjerne sove lenge... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men Emma: Har du plass i bilen til et stk skriver, tror du? :D

I utgangspunktet har jeg plass, og du skulle gjerne fått haike - men for en gangs skyld er vi tydeligvis innkalt sent! Jeg skal feire bursdagen min i morgen, så det hadde vært deilig å få sove litt ut på søndag... ;)

MollyC: Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet har jeg plass, og du skulle gjerne fått haike - men for en gangs skyld er vi tydeligvis innkalt sent! Jeg skal feire bursdagen min i morgen, så det hadde vært deilig å få sove litt ut på søndag... :D

MollyC: Takk for hjelpen!

Hehe, det går nok bra ;) Jeg tror det ordner seg nå allikevel, heldigvis. Lykke til på søndag, i hvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått PM, så kan berolige meg med at vi er påmeldt.

Men det er fåkkings dommerbytte til en dude jeg ikke aner noe om! Jeg meldte jo på kun pga dommeren!

*google duden*

(eller damen, aner ikke kjønnet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått PM, så kan berolige meg med at vi er påmeldt.

Men det er fåkkings dommerbytte til en dude jeg ikke aner noe om! Jeg meldte jo på kun pga dommeren!

*google duden*

(eller damen, aner ikke kjønnet).

Ånei, så dumt! Hadde vert moro å høre hva dommeren synes om X'en i forhold til søstra.

Hvem er det byttet til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange aussier det er? *bare slik at jeg kan erge meg over at jeg ikke er påmeldt*

Hihi, har du blitt litt "venstresvingring"-interessert du og? :D Yippie skulle vært med vettu, hun er fin.. Har sett henne en del steder nå, men dumme meg har aldri fått hilst på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så dumt! Hadde vert moro å høre hva dommeren synes om X'en i forhold til søstra.

Hvem er det byttet til?

Kamen Litov, en bulgarsk all round-dommer. Finner ikke noe bernerresultat på ham. Vi drar vel når det er så nærme, og planene allerede er lagt. Det er jo bare en måte å finne ut hva han vil ha...

18 bernere, og i hvert fall ti tisper. Siste rase i ringen, så kan potensielt bli lenge å vente - eller han kan være en racer som er klar for berner fem på tolv... Skal uansett bli deilig å kunne sove lenge, husker ikke sist berner var innkalt så sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, har du blitt litt "venstresvingring"-interessert du og? ;) Yippie skulle vært med vettu, hun er fin.. Har sett henne en del steder nå, men dumme meg har aldri fått hilst på dere.

:D Pøh... utstilling er for folk som ikke kan trene hund ;)

Hmmm... er alltid litt usikker på om det er deg jeg ser, men det er vel det da! Da skal jeg jafse tak i deg og hilse neste gang!

Det er 5 aussier på lørdag og 3 på søndag.

Tuller du?! Søren at jeg ikke meldte på!! Problemet var at jeg skal gå lydighet på søndag, men det stod at det kanskje ble flyttet til lørdag, hvis det ble få påmeldte, noe det ble... Hadde ikke så lyst til å melde på 2 dager og bare gå en *tom peng pong*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Pøh... utstilling er for folk som ikke kan trene hund ;)

Hmmm... er alltid litt usikker på om det er deg jeg ser, men det er vel det da! Da skal jeg jafse tak i deg og hilse neste gang!

Det er nok oss ja! Da hilses vi neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...