Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Iago

Recommended Posts

  • Svar 447
  • Created
  • Siste svar

Du og linkene dine, altså! Takk igjen! :devil:

Hvis det fremdeles er plass på agilityen, og jeg melder på både Tulla og Aynï til utstilling, blir det jammen et tre-dagers-event for oss. Hmm. Hadde jo vært utrolig morsomt! Antar jeg..? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal! jippi! :) har ordna meg fri fra jobb både torsdag og fredag :) Stiller Loke, broren til Mille. Gleder meg til å treffe alle basenjifolka igjen

Kjempebra!!!

Vi gleder oss til å treffe dere igjen, og Mille gleder seg til å treffe broder'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sansynlig reiser jeg oppover for å kikke, men Supra er for liten for å stilles der. Så da blir det jente tur på meg og Supra for å være sosiale :P Vi har ikke noen plass å bo, men til nød så får vi pakke oss i en god sovepose i bilen, hehe :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sansynlig reiser jeg oppover for å kikke, men Supra er for liten for å stilles der. Så da blir det jente tur på meg og Supra for å være sosiale :P Vi har ikke noen plass å bo, men til nød så får vi pakke oss i en god sovepose i bilen, hehe :whistle:

Det er minst en ledig seng her, tror jeg, så du kan få slippe å sove i bilen :P Det er en times kjøring herfra til Hamar, jeg regner med at Belgerpia og skal være her, og da blir det sikkert taco og skravling kvelden før *flir* Du er hjertelig velkommen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minst en ledig seng her, tror jeg, så du kan få slippe å sove i bilen :P Det er en times kjøring herfra til Hamar, jeg regner med at Belgerpia og skal være her, og da blir det sikkert taco og skravling kvelden før *flir* Du er hjertelig velkommen :P

Det hadde jo vært supert! Regner egentlig med at bilen er rimelig kald å sove i i november (Jeg har varebil så jeg får inn madrass baki og sånt men...) og hyggelige skravledamer er jo heller ikke å si nei takk til, hehe :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vinner iallefall ikke noe på å ikke møte opp- og Vikingskipet er jo litt spesielt da.

Hyggelig at dere kommer!

Jeg har meldt på til både Kongsberg og Hamar med innstillingen "den som intet våger, intet vinner"! I og med at det er såpass mange påmeldte i rasen og med tanke på at Norma utvikler seg noe sent har jeg ingen store forhåpninger, men hvem vet hva som kan skje? Jeg har aldri stilt hund på Vikingskipet, men har vært der som tilskuer en del ganger. Jeg liker den utstillingen, og synes det er greit å runde av utstillingsåret der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette: så koselig at dere også stiller, da må vi slå av en prat! :D

I et svakt øyeblikk, uten å tenke på at den bindende påmeldinga til årets julebord med jobben var samme helg (og ja, jeg er meldt på der òg jeg), meldte jeg liksågodt på til alt mulig rart. Tulla skal i agility-ilden på fredag (om vi får plass), Aynï skal i junior på lørdag, og Tulla i åpen på søndag. For en gangs skyld er ikke gruppe 8 på samme dag som ag, noe som pleier å være en regel ser det ut som.

Vi liker i grunnen ikke haller (men det er sikkert like greit å være inne på den tiden av året), og vi har aldri stilt i, mye mindre trent, agility i en hall før, så det kan jo bli mildt sagt spennende. Har absolutt ingen forhåpninger der, og siden det er så ørtenogfjørti mange andre, kan vi like gjerne ta en god disk for min del.. Jeg pleier aldri å være nervøs før start, men nå er jeg nervøs allerede.

Aynï er jo grei, så henne tenker jeg ikke på, og resultatet blir vel som det blir uansett. Derimot er jeg spent på Tulla i utstillingsringen. Har klart å karre til meg Benedicte (labbis) til å stille henne, så da slipper hun (Tulla altså) å bli påvirket av mine frynsete nerver. Vet ikke hva jeg er mest nervøs for; utstillingen eller agilityen. Antageligvis utstillingen, for i agilityen kommer vi vel bare til å dumme oss ut likevel, huhu, og det har vi gjort før og vet at vi klarer ganske bra.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette: så koselig at dere også stiller, da må vi slå av en prat! :D

I et svakt øyeblikk, uten å tenke på at den bindende påmeldinga til årets julebord med jobben var samme helg (og ja, jeg er meldt på der òg jeg), meldte jeg liksågodt på til alt mulig rart. Tulla skal i agility-ilden på fredag (om vi får plass), Aynï skal i junior på lørdag, og Tulla i åpen på søndag. For en gangs skyld er ikke gruppe 8 på samme dag som ag, noe som pleier å være en regel ser det ut som.

Vi liker i grunnen ikke haller (men det er sikkert like greit å være inne på den tiden av året), og vi har aldri stilt i, mye mindre trent, agility i en hall før, så det kan jo bli mildt sagt spennende. Har absolutt ingen forhåpninger der, og siden det er så ørtenogfjørti mange andre, kan vi like gjerne ta en god disk for min del.. Jeg pleier aldri å være nervøs før start, men nå er jeg nervøs allerede.

Aynï er jo grei, så henne tenker jeg ikke på, og resultatet blir vel som det blir uansett. Derimot er jeg spent på Tulla i utstillingsringen. Har klart å karre til meg Benedicte (labbis) til å stille henne, så da slipper hun (Tulla altså) å bli påvirket av mine frynsete nerver. Vet ikke hva jeg er mest nervøs for; utstillingen eller agilityen. Antageligvis utstillingen, for i agilityen kommer vi vel bare til å dumme oss ut likevel, huhu, og det har vi gjort før og vet at vi klarer ganske bra.. ;)

Hihi, godt vi er flere med dårlige nerver. :D Jeg meldte på Hamar av den enkle grunn at da får mine nerver prøvd seg skikkelig. Jeg kan ikke stille hund, men det må jeg lære, og da er det bare å trene på det på utstillinger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette: så koselig at dere også stiller, da må vi slå av en prat! ;)

I et svakt øyeblikk, uten å tenke på at den bindende påmeldinga til årets julebord med jobben var samme helg (og ja, jeg er meldt på der òg jeg), meldte jeg liksågodt på til alt mulig rart. Tulla skal i agility-ilden på fredag (om vi får plass), Aynï skal i junior på lørdag, og Tulla i åpen på søndag. For en gangs skyld er ikke gruppe 8 på samme dag som ag, noe som pleier å være en regel ser det ut som.

Vi liker i grunnen ikke haller (men det er sikkert like greit å være inne på den tiden av året), og vi har aldri stilt i, mye mindre trent, agility i en hall før, så det kan jo bli mildt sagt spennende. Har absolutt ingen forhåpninger der, og siden det er så ørtenogfjørti mange andre, kan vi like gjerne ta en god disk for min del.. Jeg pleier aldri å være nervøs før start, men nå er jeg nervøs allerede.

Aynï er jo grei, så henne tenker jeg ikke på, og resultatet blir vel som det blir uansett. Derimot er jeg spent på Tulla i utstillingsringen. Har klart å karre til meg Benedicte (labbis) til å stille henne, så da slipper hun (Tulla altså) å bli påvirket av mine frynsete nerver. Vet ikke hva jeg er mest nervøs for; utstillingen eller agilityen. Antageligvis utstillingen, for i agilityen kommer vi vel bare til å dumme oss ut likevel, huhu, og det har vi gjort før og vet at vi klarer ganske bra.. ;)

Næmmen, så moro at du også skal stille på Hamar! Det er ikke ofte jeg har muligheten til å treffe soniser eller andre hundefolk fra den kanten av landet, så da gleder jeg meg veldig til å hilse på dere ;) Men certet vil jeg ha, Tulla kan få komme på plassen etter ;)

Og du er ikke den eneste med nerver, hver gang jeg venter på min tur i ringen tenker jeg at "Hvorfor i svarte melder jeg på?! Jeg vil jo ikke dette!"

Hihi, godt vi er flere med dårlige nerver. ;) Jeg meldte på Hamar av den enkle grunn at da får mine nerver prøvd seg skikkelig. Jeg kan ikke stille hund, men det må jeg lære, og da er det bare å trene på det på utstillinger. :P

Må prøve å få sett dere i ringen, dere er jo kjempeflinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...