Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar


Iago

Recommended Posts

Ja, vi skal selvsagt.

(Sier jeg, som da vil være over 8 mnd. på vei...)

Har nok med oss Dennis, Mille og Luna. Muligens Echo også, vi får se.

Ellers får vi "Finne- besøk" den helgen, da noen venner fra Finland kommer med 4 stk Basenjier de skal stille der. De (og alle vovvene selvsagt) skal bo hos oss hele helgen, så det kan bli folk... eh.... hunde-somt :rolleyes:

Basenjien går forøvrig på fredagen i år.

Ingen andre som skal dit da?

Du får vel kanskje handlehjelp da eller? Eller skal du løpe rundt i ringen høygravid? hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 447
  • Created
  • Siste svar
Du får vel kanskje handlehjelp da eller? Eller skal du løpe rundt i ringen høygravid? hihi...

Klarer jeg, så løper jeg :rolleyes:

Trenger jeg det har jeg alltids noen som kan steppe inn, men jeg liker nå best å stille selv. Så får vi bare se om kroppen er enig. Synes å erindre at magen til Caroline var ganske så stor når hun løp rundt i Drammen i fjor? :rolleyes:

Vi bor ikke så drabelig langt unna (rett over en time å kjøre) så vi bor hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer jeg, så løper jeg :rolleyes:

Trenger jeg det har jeg alltids noen som kan steppe inn, men jeg liker nå best å stille selv. Så får vi bare se om kroppen er enig. Synes å erindre at magen til Caroline var ganske så stor når hun løp rundt i Drammen i fjor? :rolleyes:

Vi bor ikke så drabelig langt unna (rett over en time å kjøre) så vi bor hjemme.

Mhm, da hadde jeg 2 uker til termin. Men jeg har flydd rundt i ringen 1 uke over termin før og jeg, gal som jeg er :D Da kom han 2 dager etterpå også. Men man må jo se an formen selvsagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hvis jeg finner noen å reise med, og hotellrom. Så vil jeg gjerne reise opp :) Si i fra hvis noen vil ha reisefølge fra vestlandet :o

Om jeg skal, så har jeg sakt ja til å kanskje stille ei malletispe :devil:

jeg har forsåvidt hytte, mangler kanskje bil... vi skulle egentlig reise, men plutselig var det ingen som gadd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm så at finsken min skal på fredag i såfall, fremdeles veldig usikker på den. Men er det liksom på morran på fredag?? :devil: Det er jo hverdag for en student.. :)

Dagtid fredag ja- det er vel en av grunnene til at de i 2009 flytter utstillingen til Lillestrøm, så de slipper å arrangere utstilling på en fredag. Vi skal selvsagt også på fredagen (Vi er jo i samme gruppe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...