Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff i Kristiansand


StineG

Recommended Posts

Hva med mandag eller tirsdag? Så møtes vi alle med valper og hunder så ser vi hvordan ting utarter seg med overkomster :lol:

Vi møttes sist gang på spicheren og gikk inn på campus på UIA, vi kan jo alle møtes på gresset eller parkeringsplassen ved spicheren igjen hvis ikke alle vet hvor det er? Men vi burde fått sagt ifra til flere hundefolk. Wenche, kan du spør hun med cockeren ifra Grimstad om hun vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker dere denne tirsdagen?

tror jeg kan denne.. men skal nedover i dag å.. bor på evje sjø. Og aquila er nettopp ferdig med løpetiden sin:) så dette passer flott. skal prøve å få barnefri å:lol: å klokka?

Skal te med grima å sånn te aquila å, siden hun ikke går sammen med alt av tisper. Så hvis hun ikke oppfører seg så kan hun sitte sammen med meg på sidelinja. hehe..

Kan jo hente robbie som er hos mi søster også kanksje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKey.. Jeg kommer au visst være blir litt finere..

Men blir det klokka 3 me spicheren ???

Noen som ville sendt med nr . de sitt. SÅnn at jeg finner fram er litt usikker:D hehe..

Bare sende det post te mej :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke inngjerdet området nei.

OKey.. men har dere en plass der dere slepper de.

For hunden min går bare løs hele tida. men en jeg passer. hører ikke å veldig godt på innkalling. men er jo bare ha han i bånd da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang var det bare valper og de holder seg naturlig nok veldig nærme. denne gangen blir litt mer problematisk da iallefall Othello blir lett distrahert av andre hunder løs

så de fleste pleier å bare gå me hundene i bånd da eller?

for da er det greit å ha me han andre .. men visst andre er løse så kan jeg jo slappe de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dagene går. Litt for mye ramp fremdeles, elsker å bite og hoppe høyt. Har vært på et kurs som ble ferdig for et par uker siden, og begynner på et nytt kurs på mandag.
    • Her går det i vom og hundemat, rett og slett fordi oppdretter begynte med det. Latte er nå 4 mnd. Synes det både er lettvint og greit, virker som hunden trives med maten, og det blir mindre avføring enn med tørrfôr. Har ikke regnet på om det lønner seg da. Vi har kjøpt 9 kgs esker med puppy easy pack.
    • Lurer på om dette er løsningen? Rett og slett at jeg gjør det selv  - Nå fikk jeg noe å tenke på. Takk for tips 👍😊
    • Jeg klipper min selv. Har kjøpt en billig klippemaskin på Biltema som fungerer helt supert, med flere ulike innstillinger for pelslengde. Klipper henne 3 mm på kroppen og 6mm på hale og ører. Når hun skal klippes tar jeg frem en slikkematte med leverpostei som hun koser seg med mens jeg klipper. Gjør dette ca. 5 minutter om dagen, så det tar en stund før hun er helt nedklippet, men hun slipper det stresset hos frisøren i hvert fall, og hun rekker ikke å bli lei ettersom det er såpass korte økter.
    • Sommeren nærmer seg (håper jeg), og jeg har begynt å tenke på om jeg skal klippe ned hunden i år også (som tidligere somre), eller ikke: Han blir så fin med kort lettstelt pels, Han takler varmen så mye bedre, han tørker fortere etter han har badet osv. Men; Han liker absolutt ikke denne timen det tar å klippe han ned. Hundefrisøren sier han er grei, oppfører seg bra. Men pistrer og piper. Og jeg må dra han inn "med makt". Og da blir jeg litt sånn; "Er det verd det? Skal han få slippe klippingen?" Skal / Skal ikke 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...