Gå til innhold
Hundesonen.no

Tøybur på Europris


Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar
  • 9 months later...

hah, for noen uforklarende innlegg jeg har hatt her tidligere, nesten flau på etterkant :wub:

Nå skal jeg på kurs med min wannabe briardsnusersak som uheldigvis er løpsk. Jeg har verken tøybur fra før eller bil og sette henne i når det ikke er vår tur. Derfor tenkte jeg og invistere i et tøybur som er lett og ha med seg på kurs. (Jeg blir kjørt til kursplassen så trenger ikke bære det så mye).

Har de fortsatt tøyburene på europris? Hva koster det største buret? (399?) Er det stort nok til bikkjedyret mitt på 29,5 kg? Har de den største størrelsen på noen av europrisene i sørtrøndelagsområdet?

Tusen takk vis noen har svar på mine spørsmål! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, for noen uforklarende innlegg jeg har hatt her tidligere, nesten flau på etterkant :wub:

Nå skal jeg på kurs med min wannabe briardsnusersak som uheldigvis er løpsk. Jeg har verken tøybur fra før eller bil og sette henne i når det ikke er vår tur. Derfor tenkte jeg og invistere i et tøybur som er lett og ha med seg på kurs. (Jeg blir kjørt til kursplassen så trenger ikke bære det så mye).

Har de fortsatt tøyburene på europris? Hva koster det største buret? (399?) Er det stort nok til bikkjedyret mitt på 29,5 kg? Har de den største størrelsen på noen av europrisene i sørtrøndelagsområdet?

Tusen takk vis noen har svar på mine spørsmål! :wub:

Jeg var innom Europris (i Bergen) på fredag og kjøpte tøybur strørrelse stor til 399, så de har de enda :wub: Det er ca samme størrelse som Vari Kennel sitt Large bur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har belgeren din god plass i buret? Er det stort nok til snuppa mi? Hun er vell noe på samme størrelse som en groenendael : )

Har ikke prøvd det, men tror hun vil ha ok plass i det. Tror hunden din er mer på størrelse med en groenendael-hann, de er noe større enn tispene. Rina er bare 18 kg nå, burde vært 22. :wub: Vet ikke om den størrelsen jeg kjøpte blir litt liten? På en annen Europris hadde de enda en størrelse større, det var digert! Tror det kostet 499, det burde iallfall holde :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da vært og kjøpt tøybur, det ble den største størrelsen, XL! Bikkja skal ha god plass :blink: Det er greit nok plass til 2 Milla'er i buret. Det vill si at hun har plass til og hoppe og stå og snurre og ligge inni buret. Det er også praksisert og det er plass til både hund og eier i buret! Det som funka best var om både hund og eier lå på langs i buret. Prisen var 399,- Vill antyde at den størrelsen passer alt fra briard til GD : ) På lade i trondheim hadde de alle størrelsene ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da vært og kjøpt tøybur, det ble den største størrelsen, XL! Bikkja skal ha god plass :blink: Det er greit nok plass til 2 Milla'er i buret. Det vill si at hun har plass til og hoppe og stå og snurre og ligge inni buret. Det er også praksisert og det er plass til både hund og eier i buret! Det som funka best var om både hund og eier lå på langs i buret. Prisen var 399,- Vill antyde at den størrelsen passer alt fra briard til GD : ) På lade i trondheim hadde de alle størrelsene ; )

Lyst på et slik et eg og, kunne du målt hvor høyt det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det nest største agria-buret, det er for lite. Han kan ikke ligge uten at potene stikker ut, men synes ikke europris burene så noe større ut heller jeg. Men dårlig utvalg på den butikken vi hadde da.

Milla er vel større enn Casper, så om hun har masse plass så bør jo det buret passe til ham og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på et slik et eg og, kunne du målt hvor høyt det er?

94 langt. 70 høyt og 55 bredt. Mener det skal passe Fredrik ; )

Jeg kjøpte det nest største agria-buret, det er for lite. Han kan ikke ligge uten at potene stikker ut, men synes ikke europris burene så noe større ut heller jeg. Men dårlig utvalg på den butikken vi hadde da.

Milla er vel større enn Casper, så om hun har masse plass så bør jo det buret passe til ham og.

øhm, ja. Buret passer nok til Casper ja ; ) Milla er noe i størrelse med en dalmatiner nå tror jeg. 30 kg veier hun ; )

No kidding, plass til både meg og milla i buret :blink:

Husk at det er XL da ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det største buret på europris, og syns det har fungert ganske bra. Chanti passer inni der, men tør ikke å gå ifra henne i det, pga at det er så utsødig og lett å skrape opp (hvis hunden virkelig vil). Nitro er det for lite til, men pleier å pakke han inn i det fordet :blink: Da ligger han litt sammenkrøket der, men det går bra for en liten stund. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94 langt. 70 høyt og 55 bredt. Mener det skal passe Fredrik ; )

Lenge siden du såg Fredrik da... han er blitt 82 cm høy. Han nekter plent å gå inn i det gammle stålburet sitt fordi skuldrene hans støter oppi døråpningen....:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har samme bur, kjøpt på price club rundt påske. Veldig holdbart, fint og stort. Jeg har ingen problemer med å ha Ace, Mia og Minnie inni der, og de graver det ikke i stykker. Anbefales!

Hva og hvor er Price club?

Ingen Europris i Oslo har de burene lengre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...