Gå til innhold
Hundesonen.no

Shaylee


Anne

Recommended Posts

Her er bilde av Shaylee og søsteren 5 uker gamel. Shaylee er den til venstre... I skrivende stund er valpene 7 uker :(

tispene-5uker.JPG

Om en uke sitter jeg og venter på at vi skal dra for å hente henne :mrgreen: Reiser en gang på natten neste torsdag...

Ventetiden har gått fort egentlig siden jeg satte meg på valpeliste, har ventet på løpetiden, svar på om jeg fikk fra det kullet og fødselen. Etter at valpene ble født føler jeg også at tiden har gått for, men nå den siste uken har sniglet seg avgårde!! Håper den kommende uken går fort :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av Shaylee og søsteren 5 uker gamel. Shaylee er den til venstre... I skrivende stund er valpene 7 uker :(

tispene-5uker.JPG

Om en uke sitter jeg og venter på at vi skal dra for å hente henne :mrgreen: Reiser en gang på natten neste torsdag...

Ventetiden har gått fort egentlig siden jeg satte meg på valpeliste, har ventet på løpetiden, svar på om jeg fikk fra det kullet og fødselen. Etter at valpene ble født føler jeg også at tiden har gått for, men nå den siste uken har sniglet seg avgårde!! Håper den kommende uken går fort :cry:

Du har tydelig valgt deg den søteste :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :cry:

Idag er det "bare" 6 dager igjenn, blir helt tullerusk av å gå å tenke på det :wink: Men om en uke er hun altså her hjemme :mrgreen: Gruer meg til en hel dag i bilen, men det er jammen verdt det :(

Scarlet: Det var faktisk oppdretter som valgte den til meg, hun skal beholde den andre tispen selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...