Gå til innhold
Hundesonen.no

Shaylee


Anne

Recommended Posts

Nå er det bare 4,5 time til jeg setter meg i bilen og drar avgårde til Drammen!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Banana Banana Banana Banana Banana Banana

Gruer meg bare til bilturen på 7-8 timer barfy Snakket med Kine på MSN og hun hadde kjørt i 13 timer for å hente Speedy!!! Så langt er det heldigvis ikke, men gruer meg alikevel :wink:

Kommer nok til å sitte en del på nettet frem til vi kjører, må bare pakke så er jeg klar :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) Hvorfor drar dere så sent på kvelden?

Jeg ønsker å være hos oppdretteren i morgen i 9-10 tiden, være et par timer å så ta fatt på hjemreisen slik at vi er hjemme igjenn "tidlig" på fredagskvelden... Og unsett så hadde jeg ikke sovet mye i natt, kan lik så godt sitte i bilen å slumre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå så morro...

Gleder meg til å se bilder..

mange timer i bilen ja... uff... men tenk.. du har jo hele helgen til å slappe av med den nydelige hunden din og en søtnos av en valp...

Du fikk jo den søteste av de to på bilde...se de øynene.. smelter helt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer en "liten" oppdatering hentet fra dagboken på nettsden vår:

Natt til fredag resite jeg og far fra Varhaug kl 01.30 til Røyken (Drammen). Jeg sov en del på turen så reisen bort gikk egentlig fort. Vi var fremme hos Marianne i 09.30 tiden. Jeg var veldig spent på hvordan valpene så ut i "real life" :D De var kjemesøte! Og for en flott mamma de har ;) Vi var der noen timer å hadde en hyggelig samtale med Marianne. Jonas var blitt hentet dagen før så han fikk jeg kke sett, men han er vist veldig lik Shaylee. Vi dro fra Røyken ca 12.30. Hadde Shaylee i fanget i begynnelsen så la jeg puten og teppet hennes på gulvet forran meg og der sov hun 90% av tiden. Ikke en lyd var det fra henne:) Vi hadde 4 stopp der hun fikk luftet seg, gå på og fikk maten sin. Pga mye veiarbeid ble det venting, kø-kjøring og omveier som gjordet at turen hjem blr to timer lenger. Men det var nok jeg og far som merket noe av det siden hun sov. Vi var temmelig leie på slutten! Så etter 9,5 timer i bilen på vei hjem var vi endelig fremme. Jeg gikk inn alene sånn at Aro skulle bli ferdig med å hilse på meg, han blir så glad nårvi kommer hjem;) Så var det Shaylee sin tur. Han kom litt brått på så hun pep to ganger, han var ca 1 meter fra henne da. Han stoppet opp slik at hun fikk komme til han og da gikk det bra ;) Aro viste ikke helt hva han skulle gjøre med denne lille skapningen... Men han var veldig rolig og det var somregel Shaylee som gikk bort til han...

På nettsiden finner dere bilder og en filmsnutt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...