Gå til innhold
Hundesonen.no

FURminator


Recommended Posts

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Bestilte fra Hundekroken og etter 2 dager kom den rett i posten :blink: Kjempe fin service anbefales på det sterkeste.

Furminator er bare helt utrolig! Marco hadde igjen ganske mye krøllete valpepels på ryggen som ikke vil ha lagt seg ordentlig brukte furminator på han og pelsen har fått en helt ny farge og utseende. Krøllene er borte! :blink:

Den tar vekk pels på steder jeg ikke trodde det var noe ekstra pels på! På beina hans ser han plutselig mye mer ren ut i fargen. Kan ikke få rost den nok. Det ser forresten ut som han har en fyldigere pels nå enn han hadde :hyper: Super happy. Pusen synes den var skikkelig kos å bli børsta med og det er hun som røyter mest her, marco røyter jo egentlig ingenting.. :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kom i dag alikevel! Noen feil hos voffen tydligvis.Siden dems ble ikke oppdatert og ikke fikk jeg svar på mail før jeg avbestillte i dag.De forklarte feilen med at de holder på med om-organisering..Samma suppa, nå har jeg endelig min furminator og gurimalla så mye hår den får ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På petandplay/hundekroken koster en furminator large inkludert frakt 510/480 kroner. Jeg sjekket på ebay i dag, og der kan man kjøpe samme børsten til 280 kroner inkludert frakt til norge, om man velger "buy it now"-funksjonen, som ikke er auksjon. Om en byr på auksjon kan en om mulig få den billigere, men er jo ikke alle som har tålmodihet til sånt :rolleyes: Nå husker jeg ikke reglene om toll, gjelder det varer over 200 kroner? I såfall er det muligens lurest å handle furminator small eller medium for å komme under 200 kroner inkludert frakt til norge :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del selgere på ebay som ikke sender til Norge. Først skriver du inn det du søker på, feks furminator large. Deretter velger du buy it now hvis du ikke vil delta i auksjon. Litt lenger nede står det sort by: Der velger du feks price + shipping: lowest first. Da vil det poppe opp et vindu hvor du velger at du bor i Norge. Når du har trykket ok på det kommer det opp shipping to NOR i høyre hjørnet ved siden av der det står hvor lang tid det er igjen og pris på produktet. Her kan du se hvordn det blir med disse valgene: http://shop.ebay.com/items/__furminator-la...1&save=Save

Så er det bare å regne om til NOK for å se hva prisen blir inkludert frakt. Jeg liker å bruke denne valutakalkulatoren: https://www.dnbnor.no/portal/biztools/valut...alkulator.jhtml Tror den skal være noenlunde korrekt.

Jeg har selv kjøpt furminator på ebay, fikk den helt ny i forseglet pakke. Men kan være lurt å sjekke at selgerene har fått gode tilbakemeldinger, at de ligger på minst 99 % positive tilbakemeldinger fra kjøpere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye styr og mas og fjas med ebay, registrering, betaling, selger, tilbakemeldinger, toll, hva om den ikke kommer? Hva om den er brukt? Hva om den er ødelagt?

Da er det jaggu verdt den ekstra 100 lappen, så slipper man de grå håra :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eple: Takk for info!

Skryte litt til av FURminatoren jeg. Ha akkurat pelslagt gårdsplassen her nå, og Bridie ser bare ferig røyta ut. Ikke skabbete eller noe :yes: Nå er hu nybørsta med FurMinator, med vanlig børste etterpå, kllippet haser, ører og stump, nybadet og venter på en ny runde med børsting... Før vi skal på playdate med Pronto og Ezzy på jordet... (ser for meg at hu trenger et nytt bad etterpå :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eple: Takk for info!

Skryte litt til av FURminatoren jeg. Ha akkurat pelslagt gårdsplassen her nå, og Bridie ser bare ferig røyta ut. Ikke skabbete eller noe :D Nå er hu nybørsta med FurMinator, med vanlig børste etterpå, kllippet haser, ører og stump, nybadet og venter på en ny runde med børsting... Før vi skal på playdate med Pronto og Ezzy på jordet... (ser for meg at hu trenger et nytt bad etterpå :yes:)

Kan ikke du ta den der tingen din med deg på aussietreffet hvis du husker på det?? Så får jeg kanskje prøvd den litt på My, hvis jeg får lov.. :D Og hvis vi kommer oss nedover <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...jeg har vurdert og kjøpe denne dingsen,men turte ikke,for det virket liksom "for godt til og være sannt",men etter jeg har lest her,så skal jeg jaffal bestille meg en! men hva str bør jeg ha til min rottis?

og får man brosjyre der det står informasjon med denne "tingen"?

og noe jeg har lurt lett på...kossen funker den? er det mer eller mindre som en støvsuger eller hva? :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...