Gå til innhold
Hundesonen.no

Facebook


Kristiin

Hvor manger er medlem på facebook?  

134 stemmer

  1. 1. fackebook-medlem?

    • Ja
      108
    • Nei
      26


Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Hverken der eller nettby eller andre slike plasser, ingen i min nære familie er det forøvrig. Vi er vel slik at vi bruker nettet til det vi trenger og sosialt tar vi in-real life og trives med det.

Nei, vi mener ikke folk som bruker det er usosiale, det er bare vi selv som har tatt dette valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er medlem, men aldri helt skjønt opplegget.

hihi. .Jeg også... Synes rett og slett det er kjedelig der, så jeg er der omtrent aldri. .Er oftere på nettby, for der kan man snoke litt i profiler og bli kjent med andre med samme int og som er i samme grupper som en osv :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi. .Jeg også... Synes rett og slett det er kjedelig der, så jeg er der omtrent aldri. .Er oftere på nettby, for der kan man snoke litt i profiler og bli kjent med andre med samme int og som er i samme grupper som en osv :icon_confused:

Jeg er også mye mere på Nettby, det er gøyere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook er Ser&Hør-Light :lol:

Er medlem, men gidder ikke legge ut bilder og brette ut livet mitt der inne.

Hvorfor er Facebook light? Man får vite mer personlig informasjon om folk på Facebook enn i Se&Hør. :)

Blir kanskje veldig OT, men nettby har blitt til en gjeng fjortiser som hyler etter oppmerksomhet ved å legge ut 57 bilder av seg tatt fra ulike vinkler.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...