Gå til innhold
Hundesonen.no

Facebook


Kristiin

Hvor manger er medlem på facebook?  

134 stemmer

  1. 1. fackebook-medlem?

    • Ja
      108
    • Nei
      26


Recommended Posts

Har FB, men kun inne der om jeg har fått en mail om ny venn eller pm. Ellers gidder jeg ikke.... Syns FB er VELDIG oppskrytt!

Helt enig.. I alt.. hehe - Jeg gidder knapt å gå inn der når jeg får mail om en "ny" venn eller en pm også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Oppskrytt? Det er jo en genial måte å holde kontakt med kjente på! Og gjennom Facebook får man dessuten nye venner :icon_redface: Og så har man jo alle disse gruppene (F.eks Positve Dog Trainers) hvor folk med samme interesse samles og deler erfaringer. I tillegg er det kjempeartig å tråle gjennom venners fotoalbum!

Hehe! Jeg er bare litt hekta.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.. I alt.. hehe - Jeg gidder knapt å gå inn der når jeg får mail om en "ny" venn eller en pm også..

Når du sier det... Tror jeg fikk mail om to nye venner i går, men jeg gadd ikke gå inn allikevel. Greit å samle opp litt istedet :)

Oppskrytt? Det er jo en genial måte å holde kontakt med kjente på! Og gjennom Facebook får man dessuten nye venner :icon_redface: Og så har man jo alle disse gruppene (F.eks Positve Dog Trainers) hvor folk med samme interesse samles og deler erfaringer. I tillegg er det kjempeartig å tråle gjennom venners fotoalbum!

Hehe! Jeg er bare litt hekta.... :)

Hmmm, men har man ikke da et lite "Problem" om man TRENGER en side på nett for å kunne ha kontakt med kjente? Eller er det bare jeg som føler at jeg ikke trenger å ha kontakt med folk jeg KUN har kontakt med på en nettside. At jeg da heller tar vare på de vennene jeg kan ha kontakt med på tlf eller i rl.

Jeg har sykt mange venner på FB som jeg ikke har sett på "ørti" år. Kunne aldri falle meg inn å ha ukentlig kontakt med dem engang. Ikke har jeg vært inne på profilen heller. Så dette med at FB er flott for den som vil finne igjen gamle venner.. Tja, joda.. I min verden var det en rgunn til at jeg mista kontakten med dem i første omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er man så innmari ukul om man er få Facebook, men råkul om man er her liksom? Om det har med å legge ut personlige ting om seg selv på nettet så er da det forumet her er da mye mer åpent (og her er det personlige infoer i fleng... utenfor tema trådene er vel noen av de mest populære her), og i tillegg har en drøssevis av oss dagbøker og nettsider i tillegg. Og usosialt kan man vel velge å kalle både forum og FB. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...