Gå til innhold
Hundesonen.no

Håper på bedre lykke neste gang!!


Zeagle

Recommended Posts

:D Heisann... Må bare dele det med dere, siden jeg har sagt en del om det her inne. Om to dager skulle vi ha hentet en liten jente og ta henne med oss hjem, en fransk bulldog. Fikk beskjed i dag om at hun var syk, og at vi ikke fikk henne. Ble kjempelei meg.. :D Men det positive er at de fant det ut før vi fikk henne... Ja, ja.. bare en ting å gjøre. Starte letingen på nytt. For hund vil vi ha!! :D Så for dere jeg snakket med om å møtes, vi vet altså ikke ennå når vi får hund! :?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, :-o det var trist å høre :D Måtte vært forferdelig når en går og venter å så få den beskjeden noen dager før...

Siden det har vært en diskusjon her tidligere må jeg bare spør: Du er sikker på at du ikke er blitt lurt, slik som Tonica og den chihuahua valpen?

Håper selfølgelig ikke det er tilfellet med deg, og vet ingen ting om plassen du skulle fått den fra... Dette er ingen beskyldning altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi har ikke blitt lurt!! :D Men takk for omtanken, var meningen å ha henne på for, så da blir det litt vanskeligere for oppdretter å lure noen uansett!!! Oppdretter var VELDIG hyggelig!! :D Bedre at hun sa det enn at vi fikk en valp som ikke var frisk... Tyder på god moral!! Men selvfølgelig var vi skuffet.. Har ventet i fem mnd på henne og nå var leker og alt på plass.. Men fikk oss en liten tenke pause. Ble litt skremt av at hun var syk, så vi har begynt å titte litt på pinschere som visstnok skal være en veldig frisk rase!?! Så fremtiden vil vise hva som skjer.. En ting er sikkert. Hund blir det!! :D =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lazita!

Hun hadde problemer med lukkemuskelen!! :D Hadde ikke vært noe gøy å gå å tørke tiss til de blir gamle! Man vet jo ikke om hun kan vokse det av seg, men vi vil ha en valp. Ikke en som er et år eller lignende... Men kanskje det var en mening med det!?! :? Har hvertfall begynt å titte på pinscheren som visstnok skal være en veldig frisk rase! Vi får se hva morgendagen bringer!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Heidi!

Det er det vi ikke vet, vi grubler og grubler... Liker rasen veldig godt, men vil heller ha en frisk hund enn en som bare ser bra ut. Har sittet og tittet litt på pinscheren. Har alltid vært fascinert av dobberman av utseende, men det blir for stort for oss. Pinscheren har samme utseende i mindre format, og skal visstnok være en veldig frisk rase. Og jeg liker det jeg leser om temperementet..... Så vi får se... :roll: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre, men utrolig morro at du ser riktig på det og holder hodet oppe! For som du sier "det var bra de sa ifra før du fikk henne" Og ny hund får dere! Pleier å tenke at dersom det blir slik var det kanskje ikke meningen at dere skulle ha akkurat denne valpen :oops:

Kanskje bare jeg som er svært overtroisk hehe :D, men når du endelig får den hunden dere finner, kommer du sikkert til å skjønne hva jeg mener !!!

Klems fra Michelle & Askepott !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan det er! Men dere har det kanskje bitte litt bedre siden dere ikke ble lurt slik som meg... Det følte jeg gjorde det enda verre.

Uansett så har jeg nå funnet meg ny hund, en pinscher det og, dverg pinscher. Gleder meg til hun kommer (om ca 6,5 uker), og håper det kan veie litt opp mot nedturen vi hadde...

Håper dere og finner en ny hund snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tonica!

Ja tungt var det, men når vi begynnte å tenke litt så vi at det var bedre for alle parter! :-o Hadde nok vært verre som du sier om vi hadde blitt lurt! Noe vi heldigvis ikke ble!! Hvilken hund var det du skulle få opprinnelig?? Vi har faktisk begynt å lure litt på pinscheren selv!!! :D Bare hakket større enn du får!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Så bra at dere ikke ble lurt, det er en forferdelig følelse...

Jeg skulle kjøpe ei Chihuahua tispe jeg...

Synes Pinscherene er artige hunder, både dverg og vanlig. Vi (les: husvert) ønsket en litt liten hund derfor ble det dverg. Håper dere finner en Pinscher hvis dette er den riktige rasen for dere.. Er jo ikke så mange av de..

Vet du/noen andre om dverg og vanlig har samme type gemytt og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et bilde av en fransk bulldog???? Husker ikke hvordan de ser ut!!! :? For en trist beskjed du fikk da... Ikke noe hyggelig :D

Heisann kobra_love!

Nå klarer ikke jeg legge ut noen bilder foreløpig, men hvis du ser på http://www.norskbulldogklubb.net/ sine sider så finner du noen bilder der! :D Og nei, det var en lite hyggelig melding å få :D , men det var nok en mening med det!?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tonica!

Vi har allerede snakket med Norsk Pinscher klubb, og det skulle nok gå greit å få en pinscher valp, hvis det er det vi bestemmer oss for! :D Vi vil bruke litt tid på det og tenke godt igjennom tingene, så vi ikke hopper ut i det, men en dag blir det hund uansett. :mrgreen:

Slik som jeg har forstått det er alle pinscherene (dverg-pinscher, pinscher og dobberman-pinscher) ganske så lik i gemyttet, selvfølgelig med sine egne personligheter i tillegg! Noe som ofte kan være veldig forskjellig... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...