Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasko, Lupin og Emmy


Raksha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter åtte år med min fantastiske Lupin så var det slutt. Takk for alt min fantastiske Lupilu       Noen ganger tar livet noen vendinger som man ikke helt klarer å henge med i. Pga samlivsbr

Ett helt år er gått etter at vår umistelige Hottie forlot oss. Ett år, det føles som en dag og det føles som 10 år. Savnet er fremdeles vanvittig stort. Jeg savner henne så det kjennes som det revner

Kan en moderator vææær så snill og endre tittelen på tråden (jada, jeg har rapportert - twice)    --------------- Vi dro på tur til Nordersjøen i går, og for en gangs skyld hadde jeg me

Posted Images

Omg! Hun er jo dritpen! :)

Du kan trygt være stolt av å gå med den der i andre enden av kobbelet! Nydelig...

Aw, takk! :icon_redface:

Kuuule krokodille :). Når skal hun på valpeshow da ? For hun MÅ jo det, sant ? *flir*.

Hehe mååå vi det? Ehm altså... nei du skjønner... *flire* Veit ikke helt jeg - jeg stiller henne ikke selv hvertfall. Og spørs om dommerne blir no imponert av en handler med 20 kg krokkis hengende i armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette: melder du deg frivillig til å handle henne? :D

Edit: Valpis begynner å bli stor - målte henne til 57cm nå. Så pluss minus en cm eller så burde være riktig. :D

Klart det, da må jeg bare få en innføring i hvordan riesen skal stilles først :P

Nå er hun forresten større enn mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt. ;) Jeg er selvsagt superfornøyd med snuppa mi. Hun er så ufattelig enkel å ha med seg. To dager i fremmed bil nå har liksom ikke vært noe problem. Hun hopper vakkert inn i buret sitt og roer seg med en gang. Ikke en lyd når jeg går fra henne i bilen eller noe. :lol: Blitt skrekkelig flink til å tisse på komando i diverse grøftekanter da.

Anette: hehe er ikke så stødig på den biten heller jeg...

Mailin: Takktakk. ;) Hun henger ikke heeeelt sammen enda, men det kommer seg. *flire*

Du får hyle om du beveger deg sørover og vil hilse på galskapen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailin: Takktakk. ;) Hun henger ikke heeeelt sammen enda, men det kommer seg. *flire*

Du får hyle om du beveger deg sørover og vil hilse på galskapen. :P

Jeh skal hyle høyt om jeg skal nedover! :P Og kjenner jeg meg rett så blir det nok en tur om ikke så alt for lenge, jeg har det med å pendle litt sørover i ny og ne for morro skyld (kurs o.l.) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeh skal hyle høyt om jeg skal nedover! :P Og kjenner jeg meg rett så blir det nok en tur om ikke så alt for lenge, jeg har det med å pendle litt sørover i ny og ne for morro skyld (kurs o.l.) :P

Hihi moro. Bare hyl ja, kan sikkert fikse så du får møte broren også - han er "bittelitt" større. Ble veid til 30 kg her for en uke siden. *flire*

Flotte bartehunden :P

Takktakk. :P

Fineste barteguri! :P Håper jeg får treffe dere en gang dere er på disse kanter!

Det hadde vært moro! Jeg vil møte Cane. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nye bilder av vidunderet må til. Må litt hemningsløs og helt subjektiv skryting av dyret; jeg er så utrolig fornøyd med henne! Hun er virkelig helt super. :icon_confused: Moro å jobbe med, enten det er pelsstell eller treningsting, og utrolig kul hund å ha i hus. Tydelig at hun begynner å bli tenåring, mindre valp i henne etterhvert, men jeg håper løpetiden holder seg unna en stund til.

Poserer med nytt halsbånd, nyklipt lugg og nyklipte ører:

3002989620_4bff8209ac.jpg

3002989628_0d90c83f2c.jpg

Lykken er ball med tau i:

3004588215_914576874a.jpg

Med beina godt planta på bakken, står man stille - hilsen Kahlo:

3004588709_1f7bbba1d3.jpg

Tauballen var ikke Riesen-sikker:

3005424920_f7423d280f.jpg

Endelig begynner man å se ut som en riesen, ikke en lurv:

3004589371_7bf438aa31.jpg

"Du driver med 'a?"

3004589703_9ea7de56dd.jpg

"Leke?!"

3005426060_07ac0947ca.jpg

"Leke nåååå da?"

3005426282_923bb7c0ab.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen nye bilder av vidunderet må til. Må litt hemningsløs og helt subjektiv skryting av dyret; jeg er så utrolig fornøyd med henne! Hun er virkelig helt super. :icon_confused: Moro å jobbe med, enten det er pelsstell eller treningsting, og utrolig kul hund å ha i hus. Tydelig at hun begynner å bli tenåring, mindre valp i henne etterhvert, men jeg håper løpetiden holder seg unna en stund til.

Jeg går og venter og håper at løpetiden kommer snart jeg :whistle:

Så nydelig snuppa di er. Nå er hun langbeint altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og venter og håper at løpetiden kommer snart jeg :icon_confused:

Så nydelig snuppa di er. Nå er hun langbeint altså.

Hehe såpass? Lei av gal valp? *flire*

Takk for det. :whistle: Pleier visst alltid å få sånne langbeinte bikkjer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...