Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasko, Lupin og Emmy


Raksha
 Share

Recommended Posts

Og så noen helt rykende ferske bilder fra i dag.

Mest flaksende Hottentott i dag da. Men endelig begynner det å vise igjen at Lupin er på slank, han ser mer ut som en saluki og mindre ut som en rullepølse med fyrstikkbein. :aww:

9413985473_665f5ef990_c.jpg

Måtte leke med Hottie i dag, hun elsker å hoppe etter gobiter - at hun "aldri" fanger dem i lufta, er ikke så farlig - man må hoppe! :D

9416727256_6af215f39e_c.jpg

"oh noes - ikke ta den Kasko!"

9413973231_bf88429ded_c.jpg

Flakse litt med øra for ekstra oppdrift. :aww:

9416719848_e886fe1fbb_c.jpg

Intens, much?

9416713752_c9bb78104c_c.jpg

Lupin er latsekk og vil ha hare foran seg, Kasko er ku. :aww:

9416697944_f7f443903c_c.jpg

Og sist, men ikke minst, Lupin demonstrerer gobitdykking. Kasko følger nøye med, mens han ønsker seg lengre nesegrev til jul.

9413921791_c0e365e0df_c.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter åtte år med min fantastiske Lupin så var det slutt. Takk for alt min fantastiske Lupilu       Noen ganger tar livet noen vendinger som man ikke helt klarer å henge med i. Pga samlivsbr

Ett helt år er gått etter at vår umistelige Hottie forlot oss. Ett år, det føles som en dag og det føles som 10 år. Savnet er fremdeles vanvittig stort. Jeg savner henne så det kjennes som det revner

Kan en moderator vææær så snill og endre tittelen på tråden (jada, jeg har rapportert - twice)    --------------- Vi dro på tur til Nordersjøen i går, og for en gangs skyld hadde jeg me

Posted Images

For noen herlige bilder!

Og Lupin har blitt ordentlig lekker altså, mulig jeg tar feil, men jeg synes han har fått litt mer voksenkropp. Fiiin gutt :wub:

Takk :)

Enig, han begynner å bli voksen, kommer fra linjer som trenger tid (tøfflus sier hvertfall så :lol: ) Og nå begynner han liksom å bli mer enn bare bein og dyp brystkasse. Og jeg er jo ikke svak for skryt av han, aaaaaaaaaldri. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Enig, han begynner å bli voksen, kommer fra linjer som trenger tid (tøfflus sier hvertfall så :lol: ) Og nå begynner han liksom å bli mer enn bare bein og dyp brystkasse. Og jeg er jo ikke svak for skryt av han, aaaaaaaaaldri. :lol:

Jeg snakket med en annen salukieier med hund fra Tøfflus (en onkel til Calle og Lupin, om jeg ikke tar feil), hun sa akkurat det samme om han - tok lang tid før han ble "voksen" :)

Calle har enda litt å gå på før han har fått litt "voksenkropp", hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en annen salukieier med hund fra Tøfflus (en onkel til Calle og Lupin, om jeg ikke tar feil), hun sa akkurat det samme om han - tok lang tid før han ble "voksen" :)

Calle har enda litt å gå på før han har fått litt "voksenkropp", hehe.

Ah ja, tipper den kommer på Calle når han får litt kjøtt på kroppen, han har jo ikke et overflødig gram å dra på, er vel heller skyldig. Nå har jo lup vært på slank en liten stund, og ser nå han begynner å få mer fasong, uten å miste kroppen, om det er forståelig? Ser liksom mer til ribbein og sånt, uten at han blir rett ut spinkel. Skulle gjerne veid han nå og sett hva han veier faktisk. Veldig spent på når han har tenkt å bli ordentlig voksen i kroppen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Enig, han begynner å bli voksen, kommer fra linjer som trenger tid (tøfflus sier hvertfall så :lol: ) Og nå begynner han liksom å bli mer enn bare bein og dyp brystkasse. Og jeg er jo ikke svak for skryt av han, aaaaaaaaaldri. :lol:

Og Tøfflus har alltid rett :aww:

Jeg snakket med en annen salukieier med hund fra Tøfflus (en onkel til Calle og Lupin, om jeg ikke tar feil), hun sa akkurat det samme om han - tok lang tid før han ble "voksen" :)

Calle har enda litt å gå på før han har fått litt "voksenkropp", hehe.

Jepp, Tøfflus HAR alltid rett :aww:

Fantastiske bilder som alltid. Ler meg i hjel av Hottie som aldri klarer fange godbit i fri flyt, men den som gir seg er en dritt og entusiasmen skal det iaf ikke stå på :lol: Og Lups er superflink dykkemann han :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker,vakker trio :wub: :wub: :wub: .

Takk :wub::ahappy:

Og Tøfflus har alltid rett :aww:

Jepp, Tøfflus HAR alltid rett :aww:

Fantastiske bilder som alltid. Ler meg i hjel av Hottie som aldri klarer fange godbit i fri flyt, men den som gir seg er en dritt og entusiasmen skal det iaf ikke stå på :lol: Og Lups er superflink dykkemann han :wub:

:lol:

Nei, står ikke på innsatsen og entusiasmen. :lol: Må ha med meg gobitkaster nestegang, ta bilde samtidig som man kaster gobit og prøver å sikte på hunden og samtidig har objektiv som eegentlig krever mer avstand, er litt vrient. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott bilder! Du er virkelig flink!

Skarpe og fine og ikke minst veldig morsomt komponert av Hottie. Virker som hun blomstrer og koser seg på gård :)

Takk. :) Og ja, enig - virker som hun stortrives. Nesten så tøfflus må komme opp og se hvordan hun er her, ikke bare på bilder. Bare for å se om hun ser samme forskjellene som vi gjør.

Elsker kaos-bilder :wub:

Takk :ahappy: Enkel sjel jeg, så blir utrolig glad for kommentarer. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
4 timer siden, Th3a skrev:

Trioen din er så fin. :wub: Er fortsatt kraftig avstandsforelsket i Hottie... :sleep:

Takk :ahappy:  Hottie er en skrue, men hun er vanvittig god :wub: 

 

3 timer siden, Lemen skrev:

Du har en skikkelig vakker kaostrio! :) :wub:

Tusen takk :ahappy: 

3 timer siden, Toril skrev:

Flott gjeng!!! Tror gutta her flytter oppover til det drømme terrenget når som helst :yes:

Takk! :ahappy: Og gutta er velkomne (du og, har masse kyr du kan få hilse på også :D ) anytime! 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tøfflus skrev:

Fiiineste kaos-trioen det :D Tenker de koser seg i deilige høstværet :)

Storkoser seg! :D Lukisene har refleks siden de får gå løs opp i jaktterreng, kasko får ikke det. 

16 minutter siden, MonicaT skrev:

Fine de er :wub:

Takk :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...