Jump to content
Hundesonen.no

Kasko, Lupin og Emmy

Recommended Posts

Riesen Artic's Dona Melina - Frida Kahlo

2 uker:

P1012011.JPG

3 uker:

HPIM2399.JPG

4 uker:

HPIM2491.JPG

5 uker:

2562701662_e1f42fb4fa.jpg

2562559654_c40208ac28.jpg

6 uker:

HPIM2763.JPG

8 - 10 uker:

valpe_bilder_av_eli_070.JPG

frkbart9.jpg

2649959698_9c2758ec2d.jpg

2649142425_bdc5690d1d.jpg

2652291505_8064a07cd0.jpg

Lille Kahlo er en glad, sosial og aktiv valp. Vil hilse på alt og alle, men hender hun trenger litt tid til å tenke seg om før hun kaster seg uti ting. er VELDIG glad i å bruke tenner, så det jobber vi med. Ellers er hun en helt normal valp, og vi storkoser oss. :banana: Hun er en verdig kronprinsesse i familien, og har blitt tatt godt i mot sålangt. Hun har mange og store fotspor å fylle, så det blir spennende å se hva det blir av frøkna.

Vi skal prøve oss i utstillingsringen, og håper å satse litt på bruks, spesielt spor syns jeg er veldig moro. Vi får lære oss det sammen.

Forumet fortsetter under annonsen

Nydelig er hun Anette! :)

Jeg gleder meg til å møte henne!

6 ukers bildet ser ut som en liten herremann? Eller er det bare jeg som ser peniser over alt igjen... :banana:

Nydelig er hun Anette! :banana:

6 ukers bildet ser ut som en liten herremann? Eller er det bare jeg som ser peniser over alt igjen... :)

*flirer* I såfall er vi to!

Hun ser utrolig søt og sjarmerende ut, Josie gleder seg til å treffe henne hun og :)

Takker og bukker! :)

Nydelig er hun Anette! :banana:

6 ukers bildet ser ut som en liten herremann? Eller er det bare jeg som ser peniser over alt igjen... :)

*flirer* I såfall er vi to!

Hun ser utrolig søt og sjarmerende ut, Josie gleder seg til å treffe henne hun og ;)

Haha, ja - jeg har studert bildet opp og ned og i mente og er nesten helt overbevist om at det er bilde av riktig valp, er nok bare tilfeldig at hun ser litt... "mandig" ut på det.

Mandig 6-ukers bilde ja *flir*

Søt er hun :banana: Moro at hun har fått egen tråd!

Søteste lille piraja :banana:

Hun er en utrolig trivelig hund (bortsett fra bitingen :) ), og jeg er overbevist om at du får mye glede av henne i mange år!

Takk folkens! Trenger vel ikke å si hvor skummelt det er å ha valp igjen. Men dette går bra, Kahlolille er perfekt. ;)

Søteste lille piraja :P

Hun er en utrolig trivelig hund (bortsett fra bitingen ;) ), og jeg er overbevist om at du får mye glede av henne i mange år!

Haha, ja, den bitingen... Skal ikke skryte for mye av hvor flink hun har vært i dag, for da tar hun det bare igjen i morra. :ahappy: Håper hun fortsetter med å være trivelig, og vi planlegger mange år sammen, så du kan får kjørt deg litt som handler. ;)

Håper hun fortsetter med å være trivelig, og vi planlegger mange år sammen, så du kan får kjørt deg litt som handler. :ahappy:

Glær mæ ;)

ååh, hun er nydelig ;)

Jeg rett og slett elsker den rasen! Falt pladask da jeg begynte å passe riesen tispa til naboen for 4 år siden, finnes ikke herligere hunder :ahappy: Du er kjempe heldig!

Lykke til videre i valpetiden

Så pen hun er ;)

Har ikke møtt noen av rasen før men hun som hadde valpekurset har to stykker og de er så flotte.

Og STORE :ahappy:

Jeg har en storbiter her jeg også. Hun har vært kriminell på bitingen men nå ser jeg lyset i tunellen.

Deilig å merke at det går over. Du får bare holde ut og skrike hvis du trenger en bitekompis ;)

Så pen hun er ;)

Har ikke møtt noen av rasen før men hun som hadde valpekurset har to stykker og de er så flotte.

Og STORE :ahappy:

Jeg har en storbiter her jeg også. Hun har vært kriminell på bitingen men nå ser jeg lyset i tunellen.

Deilig å merke at det går over. Du får bare holde ut og skrike hvis du trenger en bitekompis :P

Takk takk. ;) Vi vil gjerne møte Bonnie før krokodillen her blir for stor og klumsete. Tenker det passer bra åbegynne å møte flere fra helga/uka av igjen, da har hun hatt noen dager her til bare ren tilvenning og sosialisering. Jeg har ferie, så jeg har flust med tid. ;)

Ååh, endelig fant jeg tråden. Straffer seg å være borte fra sonen en stund *ler* Kjempefint navn, og nydelig vovve :ahappy: Blir spennende å følge med framover ;)

Vi vil gjeeerne treffe bartedyr når jeg kommer hjem fra ferie altså, dvs etter neste søndag :ahappy:

Edit: endret klønete formulering.

Takk takk. :ahappy: Vi vil gjerne møte Bonnie før krokodillen her blir for stor og klumsete. Tenker det passer bra åbegynne å møte flere fra helga/uka av igjen, da har hun hatt noen dager her til bare ren tilvenning og sosialisering. Jeg har ferie, så jeg har flust med tid. ;)

Det ser ut som du skal møte en del så du får sende en pm når du har tid ;)

Forumet fortsetter under annonsen