Gå til innhold
Hundesonen.no

valpetrening


Ricco

Recommended Posts

Som dere sikkert har fått med dere så avholder jeg valpesosialisering i klubben vår. Det jeg nå lurer på er om noen av dere har noen tips på hva jeg kan aktivisere de med... :cry:

nå har vi hatt tannvisning, klipping av klør, oppstillingstrening på de som har rasehunder, og sist lørdag var vi ute i marka så eigerene fikk gjemme seg og hundene lette de opp igjen. (det var knallsukksess, vet ikke hvem som var mest fornøyd, eier eller hund) og så har vi hver gang en "avslappingstid" der vi sitter i ring og de får hundene til å roe seg ned og slappe av, gjerne legge seg ned.

kan og si at vi skal en lørdag inn til byen og ha miljøtrening i gågata.

har dere noen enkle, kjekke forslag å komme med så sier jeg bare på forhånd takk! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gamle er disse valpene dah? du kunne jo hatt enkle lydighetsøvelser, men det går de kanskje på valpekurs for å lære? visst du kjenner noen på gård, kan du jo spørre om det er greit at dere kommer en tur, så valpene får se litt gårdsdyr og slikt? hakke peiling jeg.... :? gobit søk kan dere jo også prøve. :cry:

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor gamle er disse valpene dah? du kunne jo hatt enkle lydighetsøvelser, men det går de kanskje på valpekurs for å lære? visst du kjenner noen på gård, kan du jo spørre om det er greit at dere kommer en tur, så valpene får se litt gårdsdyr og slikt? hakke peiling jeg.... :? gobit søk kan dere jo også prøve. :cry:

lykke til!

Dei er mellom 2 og 4 mnd. Har nok ikke lov å lære de lydighetsøvelser så lenge det er tilbud fra klubben, og jeg ikke er utdannet instruktør.... Men, godbitspor kan vi jo prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...