Gå til innhold
Hundesonen.no

Dekken, igjen..


Ina

Recommended Posts

Ei venninne som skulle handle hesteutstyr, fant ut at denne nettbutikken også solgte hundeutstyr!

http://www.borjes-tingsryd.se/ -> E-handel -> Hund & katt..

De selger to typer dekken, er ikke av den beste sorten ser jeg jo, men gud så billig da! 100 kr for et fleecedekken og 149 kr for et regntett dekken med fleecefor inni.

Jeg kommer ikke til å kjøpe et dekken til 500 kr til Eso før han er utvokst lell, siden han vokser såpass enda. Men å kjøpe dekken til litt over 100 lappen er søren meg ikke noe å si på, hihi.. Om det så er dass og ikke veldig brukbart, så er det jo et dekken :P

Mye annet billig der også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woow skikkelig billig a :cry:

Men bare en ting når det gjelder feecdekken. Mener ikke å være negativ eller belærende, veit ikke så my at jeg er i en posiskon til å være noen av dellene, men min erfaring er allikevel at fleec kan være et problen om vinteren. snø setter seg ofte fast å tiner slik at hunden blir fukltig å kan få eksem. En annen ting er dersom man tar en pause. Da kan dekkene fryse fast i pelsen. Kjøpte et dekken til 700 kr med sånn teddyfor inni, å det er ubrukelig om vinteren. Hittill er faktisk et av de mest hundevennligeÅ bengebok vennlihe dekkenene jeg har sett, det som leveres fra Troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...