Gå til innhold
Hundesonen.no

Unødvendige kommentarer?


HippiPippi

Recommended Posts

  • Svar 311
  • Created
  • Siste svar

Synes det tar litt av med retningslinjer her også. Har disse noen sinne vært oppe til avstemning inne på forumet? Hvem er det som har sittet her og kokt sammen disse superfirkanta retningslinjene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det tar litt av med retningslinjer her også. Har disse noen sinne vært oppe til avstemning inne på forumet? Hvem er det som har sittet her og kokt sammen disse superfirkanta retningslinjene?

De som startet forumet kanskje?

Hvis du lager et forum så kan du lage helt dine egne regler. Og de som ville delta på forumet ditt måtte ha fulgt dine regler. Når du ble medlem her godtok du å følge dyresonens regler. Da ser jeg virkelig ikke helt poenget med å klage på dem - det er vel ingen som tvinger noen til å være medlem her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i alt Soppen, Mari, Pippin og sikkert andre her inne sier. Det er fordi jeg går på klikkekurs. Hvis noen syns det er dumt at det tulles i en slik tråd, bør de kanskje la være å lage dem. Når ungene mine sutra, hjalp det alltid å kile dem litt, eller tulle det bort. Dette blir litt av det samme. Ikke ta dere sjøl så alvorlig da, folkens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En slik tråd"? Les f.eks. side 14. Skjønner ikke at folk ikke ser selv hvor latterlig det er.

Forresten, er kanskje en idè å følge opp sine egne regler når man lager forum, da? :)

Men kjære vene, vi har skjønt det nå. Du skjønner ikke at folk ikke ser hvor latterlig det er, og jeg skjønner ikke hvorfor du på død og liv skal gjenta det hele tiden, det er mange andre tråder på sonen man kan engasjere seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sittet på gjerdet lenge nå så må jeg bare få lov å si:

Det er HELT frivillig å være her! De som ikke trives er hjertelig velkomne til å heller være en annen plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man være andre steder, men når man har en plass som nesten er 50/50 med hvordan man liker seg, så er det jo fort at man bruker LITT tid her inne? Synd at ett sted som HAR potensiale blir såpass "dratt ned" av ting som helt ærlig er veldig...partisk og lukket.

Jeg synes det sier litt om sitt når folk blir veldig frontal når man nevner slikt. Jeg klager ikke i den forstand, som trådstarter selv sier, det er bare et syn. Vi forteller om det. Litt som når man synes en venn har begynt å bli litt teit. Sier jo ikke opp vennskapet, jeg sier bare i fra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns man både som bruker og mod bør være rundhåndet. Man bør tåle litt og ikke reagere fordi noen er litt OT f.eks. Vi alle er mennesker og vi kan brenne for en sak, f.eks det med bur. Poenget er vel å prøve å holde dette på et saklig nivå. Trådstarter kan velge å overse disse postene eller bli informert av de.

Syns dog hvis man ikke kan tilføre forslag om bur og KUN snakker om hvorfor ikke bruke det, så blir det på grensen av saklig - da bør man heller la det være å poste. For det å spørre om bur type og temaet det Å bruke bur er etter min mening to forskjellige tema.

Så svar på det det blir spurt om og deretter legge til info/mening om bruk av det i tillegg syns jeg er akseptabelt.

Men jeg syns ikke mod skal redigere/slette slik som bryter med dette. Først bør man informere og advare hva som skjer hvis det flyter for mye ut. Personlig syns jeg dette gjør et forum brukervennlig og det er vel brukere man trenger å beholde/få nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...