Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildekritikken


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tar sinnsykt mange bilder på lure coursing treninger/prøver. Utfordringen min er å få bilder som ikke er kjedelige og platte.. Føler jeg traff litt annerledes her!

Posted Images

duo.jpg

Synes dette bildet er veldig søtt, men samstundes er eg ikkje nøgd. Har dere noe konstruktiv kritikk om kva som kan endrast? :)

Kjempefint! Nydelige farger, og nydelig motiv. Eneste som plager meg, men som ikke alltid er mulig å gjøre noe med, er båndene. Synes bånd og halsbånd forstyrrer slike vakre bilder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint! Nydelige farger, og nydelig motiv. Eneste som plager meg, men som ikke alltid er mulig å gjøre noe med, er båndene. Synes bånd og halsbånd forstyrrer slike vakre bilder.

Ja, de ødelegger, men vet ikke om det blir så mye bedre å redigere de bort heller. Alltid irriterende når jeg glemmer å ta de av for fotografering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Okay. Jeg er lidt irriteret. Jeg har forsøgt at tage billeder i sort/hvid - monochrome - men når jeg ligger dem ind på computeren og åbner dem i photoshop elements 11 er alle billederne pludselig i farver vedikke.gifmegaked.gifdamn.gif Hvorfor sker det??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Okay. Jeg er lidt irriteret. Jeg har forsøgt at tage billeder i sort/hvid - monochrome - men når jeg ligger dem ind på computeren og åbner dem i photoshop elements 11 er alle billederne pludselig i farver vedikke.gifmegaked.gifdamn.gif Hvorfor sker det??!

B/W på kamera er bare for å hjelpe deg med å ta bedre bilder. Bildene lagres ikke i sort og hvitt, dessverre. Husker jeg stusset over det, jeg også, da jeg var helt fersk innen foto. Du må bare gjøre om til b/w i photoshop :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Første gangs lek med "abstrakter". Ser at jeg kunne vært mer nøyaktig med maskeringen. Fra en konkuransse i Sørum i regi av Romerike avd av Norsk Schäferhundklubb.

10636716_10152663903595860_7562785741748

Var litt spesielt og uvanleg, men på ein vakker måte. Fin jobb! :D

Korleis har du fått det til eigentleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Noen innspill?

10993966_10153019369822225_5847728941148

Oser nord-norsk natur(selv om jeg ikke vet om dette faktisk er tatt nord på)! Jeg synes steinen nederst i venstre hjørnet var litt forstyrrende, og kunne ønske at den ikke var der. Ellers synes jeg bilde er fantastisk flott! Noe majestetisk med naturen, og den flotte puddelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne ha kritikk på disse bildene:

Haizee.jpg

Hva kan jeg gjøre for å få bort rotet i bakgrunnen f.eks?

Black5.jpg

hei! fine bilder!

det er linsen som avgjør hvor mye av bakgrunnen som er detaljert i et bilde. hvilken linse har du brukt til disse?:) syntes det er god skarphet der fokusplanet ligger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...