Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildekritikken


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tar sinnsykt mange bilder på lure coursing treninger/prøver. Utfordringen min er å få bilder som ikke er kjedelige og platte.. Føler jeg traff litt annerledes her!

Posted Images

Guest vivere

Nå skal jeg slutte med bildespam for en stund for selv om snøen dekker deler av tomta begynner vi å forberede våren. Først skal det rakes og ryddes og så skal rosebuskene klippes.

13085678714_4325931bdc_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Nei, ikke slutt å spamme @vivere :D Bildet av rådeyret var NYDELIG!

Tusen takk :) Mens jeg driver med hagerydding og slikt blir det jo noen avbrekk. Fjesingen er jo overfylt av bilder av hestehov, men her har jeg ikke sett en eneste en. D v s ikke før idag, På nordsiden av tomta hvor sola ikke varmer noe særlig og under noen furutrær fant jeg en liten koloni med ugress.

13109783734_7f18928199_o.jpg

Ugress kan være pent når de ordentlige vårblomstene ikke får dominere med farger og duft :)

13109800344_c89f152fc0_o.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Mens jeg driver med hagerydding og slikt blir det jo noen avbrekk. Fjesingen er jo overfylt av bilder av hestehov, men her har jeg ikke sett en eneste en. D v s ikke før idag, På nordsiden av tomta hvor sola ikke varmer noe særlig og under noen furutrær fant jeg en liten koloni med ugress.

13109783734_7f18928199_o.jpg

Ugress kan være pent når de ordentlige vårblomstene ikke får dominere med farger og duft :)

DETTE! Vil jeg ha på veggen. :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Trollsmør. En slimsopp som "beveger" seg langs bakken når den er liten. Som stor blir den 10 - 15 cm i diameter. Tatt idag med Nikon 14 - 24 mm ultra vidvinkel @ 14mm på ca 25 cm avstand.

13144868155_e5e1d74a08_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Dere er så flinke med kamera og etterbehandling at jeg nesten ikke våger å vise mine misfostre :)

Her er et bilde jeg tok i "sørbygda" for en måned siden eller noe deromkring. Mannen og en kamerat satt ved et bord utenfor kafeen og tok en røyk og drakk morgenkaffen sin. Ta et bilde av meg sa han og det gjorde jeg og så fikk han en papirkopi uka etter. Bildet er tatt med et Nikon D700 og 135mm objektiv. Bakgrunnen var helt forferdelig med reklamepostere rett bak som ble redigert vekk i full fart. Jeg ser jo at jeg burde vært mer nøye men skitt au :)

12817510025_56da8ea32b_o.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke med kamera og etterbehandling at jeg nesten ikke våger å vise mine misfostre :)

Æ har ikkje hørt værre skjitprat siden æ satt på en buss full av fjortisa!!!

Forøvrig, etterbehandling? What is that?! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Æ har ikkje hørt værre skjitprat siden æ satt på en buss full av fjortisa!

Forøvrig, etterbehandling? What is that?! :lol:

:)

Fotograferer du i RAW er du pent nødt til å etterbehandle/korrigere bildene dersom de ikke skal bli blasse eller på andre måter lite presentable - spesielt om de skal overføres til papir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...