Gå til innhold
Hundesonen.no

Husk reflekser


Calina

Recommended Posts

Nå som mørketiden er godt over oss, så er det utrolig viktig å huske reflekser! Både på to og firbente!!

Husk at jo fler jo bedre,og dere med små hunder gjør lurt i å kjøpe refleksdekken til deres hunder, da halsbånd og fotreflekser ikke er så synlige helt der nede.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Slik ser vi ut når vi skal ut i mørket :)

refleks.jpg

Nesten slik som oss..! hihih.. :)

Vi har et litt annerledes refleksdekken,og så har vi reflekshalsbånd og kobbel.

Når han er løs i skogen og det er mørkt, har han en lykt (liten og lett) festet til halsbåndet. denne lyser nesten 300 meter - kjempegreit når hunden går i ett med landskapet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kjempe bra refleksvest til Pito som dekker HELE ryggen hennes (er egentlig ment for mellomstore raser men som bare skal dekke litt over ryggen. Men på Pito dekker den masse :) PLuss at hun har refleks på selen sin. Jeg har alltid refleksvest på henne hvis vi er ute i mørket eller hvis det regner/ er tåke for da er det vanskelig for bilister og se en liten brunrød hårdott :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har alle hundene refleks seler og lys til å ha i halsbåndene.

i fjord så traff vi på en dame og hun lurte på om jeg hadde pyntet hundene til jul :D:D jostein holdt på å le seg i hel når jeg kom hjem og sa det til han.

selv har jeg sånne arbeidsklær sånn som folk i kommunen har bare ikke oransje da, mitt er i selvlysende gult og grått med masse reflekser på.

men jeg har ikke tatt det i bruk enda for det er varmeklær så det blir litt for varmt å bruke enda. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg få tak i refleksdekken som er passe til LiLi? Noen som vet? Calina?

Det finnes noen gule fluoriserende, som ville passe din tror jeg - vi selger dem hvertfall til toy pudler uten problem,og de er veldig stillbare. :)

Du kan jo høre i dyrebutikken din ? Leverandøren på disse er en kalt YUKON.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...