Gå til innhold
Hundesonen.no

The Sims 3


TollerRetriver

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Hehe, cheats går jo ann da.. :(

Men det er jo å jukse sikkelig da.. Her spilles det helt uten cheats! (særlig.. :P )

Neida.. Men det går jo ann å ha både jobb, dyr og barn da. Men det eneste de får til i tillegg er å sove..! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ønske de kunne la være å bli så inni hampen grinete disse folka!

det er jo umulig å ha jobb, barn OG dyr uten å bli utslitt. får jo ikke gjort noe annet med de :/

Høres ut som the real life! Men det er vel også meningen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir litt bedre enn sims 2. Tror det kommer mange nye ting som er bra.

Hvis du ser på screenshots på thesims3.com så kan du se at grafikken ikke blir veldig bra. Man skal visst kunne gå og besøke naboer.

Har selv tenkt å kjøpe spillet, man må jo se hvor gode forbedringene er. :)

Selv bruker jeg bare sims2 til å lage film. ;)

Da bruker man mye BoolProp og maxmotives..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste på the sims 3 sin hjemmeside. og så bilder der. det virker som en meget dårlig nytt spill. De skryter stort av personlighetene man kan velge til sine nye simmer. Men ellers ser alt nesten helt likt ut. Hvis man tenker på spranget fra the sims, til the sims 2 var jo det enormt. Nå er det nesten ikke anderledes, de skulle heller bare lagd flere tillegspakker til 2`ern som bedret grafikk og alt det der.... Må si jeg er litt skuffet ;)

jeg skulle ønske de kunne la være å bli så inni hampen grinete disse folka!

det er jo umulig å ha jobb, barn OG dyr uten å bli utslitt. får jo ikke gjort noe annet med de :/

hvis du har den nyeste tileggspakken er tiden utvidet. en dag varer lenger, og du får da mer tid til andre ting :)

*Dobbelpost, mod. Marthe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmen får fullt på alle behov.

Da kan simmen jobbe med ferdighetene osv. hele dagen. No more sleep or eating! ;)

Varer det hele dagen eller for alltid?? Jeg jobber aldri med ferdighetene nesten lenger, bruker sim modderen og får fult på alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varer det hele dagen eller for alltid?? Jeg jobber aldri med ferdighetene nesten lenger, bruker sim modderen og får fult på alt..

Nei, det varer ikke hele dagen.

Behovene går helt opp, men synker som vanlig etterpå.. :whistle:

Men når behovene er veldig lave er det bare til å bruke koden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe gøy med cheats da :whistle: Da blir jo hele "utfordringen" i spillet borte...

Jeg spilte en del The Sims 2 før, men nå blir det bare sjeldnere og sjeldnere. Hvis hundene er trent og har gått tur er jeg med venner, hvis jeg ikke er med venner titter jeg litt på TV hvis det ikke er noe kult på TV da spiller jeg Sims :ahappy:

Men gøy er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det varer ikke hele dagen.

Behovene går helt opp, men synker som vanlig etterpå.. :whistle:

Men når behovene er veldig lave er det bare til å bruke koden igjen.

åja, det blir som med boolprop greiene da. DEt bruker jeg nesten hele tiden :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe gøy med cheats da :whistle: Da blir jo hele "utfordringen" i spillet borte...

Jeg spilte en del The Sims 2 før, men nå blir det bare sjeldnere og sjeldnere. Hvis hundene er trent og har gått tur er jeg med venner, hvis jeg ikke er med venner titter jeg litt på TV hvis det ikke er noe kult på TV da spiller jeg Sims :ahappy:

Men gøy er det...

Syns synd på hundene "mine".. Går nesten aldri tur med de jeg.. Off da.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at boolprop koder kan fucke spillet litt?

Det har jeg aldri opplevd, som jeg har vert klar over da vertfall :rolleyes: Hender noen ganger spillet klikker så jeg må restarte maskinen da, men da har jeg spilt en stund. Kan jo hende denne koden forårsaker det da. Men ser ikke på det som noe stort problem, saver bare heller ofte :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at boolprop koder kan fucke spillet litt?

Tror ikke det er heeelt sant. :lol:

Så lenge du skrur av koden før du avslutter spillet (boolprop testingchetasenabled false om jeg ikke husker feil).

Selv skriver jeg aldri koden. Jeg har fiksa litt på spille ( :rolleyes: ) slik at boolProp automatisk er skrudd på når jeg starter spillet.

Hvordan du gjør det kan du lese på jd sin side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...