Gå til innhold
Hundesonen.no

The Sims 3


TollerRetriver

Recommended Posts

Jepp, releasedato har blitt forandret til juni... hilsen meg som jobber på Elkjøp. Eksakt dato vet jeg ikke. Tror det var i starten ja.

Så når jeg har forhåndsbestilt OG betalt, blir den kansellert, eller kommer den senere? Noen som vet? *sjekke platekompaniet....*

edit: står bare "Denne varen kan for tiden ikke forhåndsbestilles"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Ja, nå ble jeg egentlig ganske irritert... bestilte for flere måneder siden, og har betalt også! Visste ikke de kunne gjøre det engang jeg :)

Er vel bedre at de utsetter spillets release dato enn at de gir ut et uferdig produkt som skaper masse tull? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når jeg har forhåndsbestilt OG betalt, blir den kansellert, eller kommer den senere? Noen som vet? *sjekke platekompaniet....*

edit: står bare "Denne varen kan for tiden ikke forhåndsbestilles"

Har fått mail fra platekompaniet, der de skriver at ordren min blir slettet fordi spillet er utsatt... Sendte svar og lurte på om hva som skjer med pengene mine da. Om de blir betalt tilbake, eller hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bedre at de utsetter spillets release dato enn at de gir ut et uferdig produkt som skaper masse tull? :)

Jo! selvfølgelig, men det kom liksom som et lite sjokk, når jeg allerede hadde bestilt spillet, og hadde gått å gledet meg til det en god stund :D spesielt når jeg ikke visste at de kunne gjøre det :D men synes de tok også utsatt det litt lenge da :) :closedeyes:

Har fått mail fra platekompaniet, der de skriver at ordren min blir slettet fordi spillet er utsatt... Sendte svar og lurte på om hva som skjer med pengene mine da. Om de blir betalt tilbake, eller hva som skjer...

Hm.. det var jo merkelig.. har ikke fått noe mail fra cdon.com, og tror det går ann å bestille der fremdeles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! selvfølgelig, men det kom liksom som et lite sjokk, når jeg allerede hadde bestilt spillet, og hadde gått å gledet meg til det en god stund :P spesielt når jeg ikke visste at de kunne gjøre det ;) men synes de tok også utsatt det litt lenge da :P :closedeyes:

Skjønner godt det! Alltid kjedelig å måtte vente lenger på noe en allerede har ventet en stund på. Eller noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Syns grafikken blir litt rar jeg :P men er sikkert bare tilvennings sak. Jeg har nettopp startet å spille sims 2 igjen etter at det ikke funket et stund (installere alt på nytt igjen -.- sims2, sims dyr og sims årstider) og er fornøyd med å spille det foreløpig så tror ikke jeg kjøper 3'eren.

Angående koder. Jeg bruker bare pengekoden, men tenkte på å prøve ut denne "få alt til tops" koden en gang ^^Jeg liker å lage drama på sims, som utro folk osv :P Da det blir kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

så utrolig kjedelig at det ble utsatt, men må dem jobbe mere med det så må dem...

eg hadde også bestilt det på cdon.com men eg har ikke fått noe mail om at ordret er slettet eller noe sånt så eg går i grunn ut i fra at det fortsatt er bestilt og kommer når det kan selges :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

*drar opp*

Jeg synes det er verdt det, og om du er smart, så kjøper du det på elkjøp, for der er det billigst (i allefall det jeg har sett :getlost:)

(Jeg er da den som fortsatt bruker "motherlode", men tør ikke å bruke noen andre koder, i frykt for at det skal fucke opp spillet :blink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Hva er "feilmeldingen" da? Er det skjermkortet som er for "dårlig" eller? Kanskje datan ikke oppfyller kravene spillet trenger? Har du sett hva som står bak på spillet-sammenlignet med datan det gjelder :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :D Hva er "feilmeldingen" da? Er det skjermkortet som er for "dårlig" eller? Kanskje datan ikke oppfyller kravene spillet trenger? Har du sett hva som står bak på spillet-sammenlignet med datan det gjelder :)?

På den stasjonære maskinen var det for dårlig oppdatering av ett eller annet. Jeg gjorde som de (spillet) foreslo og fant ut hva jeg hadde og lastet inn den nyeste versonen. Kan det ha vært skjermkort eller noe slikt?

På den bærbare funker spillet i 5 minutter også blir det helt sort. Også går det treeeegt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, merkelig.. Jeg prøvde å installere det på en gammel Compaq(?), og da kom det bare en "felmelding" om at skjermkortet var for gammelt ellernoe.. Jeg vet at datan min ikke helt tålte sims2, hadde kanskje noe å gjøre med at jeg hadde alle tillegsakkene installert.. :D Men jeg brukte også den boolprop-koden, og jeg glemte å skru den av.. plus at etterhvert så plutselig avsluttet spillet seg, så kom det en blå skjerm, så skrudde den seg av... :) Har ikke det problemet med sims 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...