Gå til innhold
Hundesonen.no

litt nytt om Zeppelin


Andreassen

Recommended Posts

Tenkte dere kanskje ville vite litt om hvordan de to første ukene med han har vært. Har forresten kuttet ned navnet til bare "Zep" siden det er kjappere og enklere å si...

Fra å tisse hvert femte minutt, og gjerne på nærmeste teppe eller i sengen min, har han nå begynt å lete etter avispapiret eller stelle seg ved døren. Med en gang han kommer ut løper han til stedet sitt og gjør fra seg der, selv om det tar litt tid før det komme noe bommelom... :wink:

Halsbåndet er ikke like plagsomt lenger heller tydeligvis, han stopper ikke opp hvert tiende sekund for å klø seg der, selv om han ikke her helt tilfreds med å ha det på. Å gå tur er ikke like morsomt enda, men med litt overtalelse og stahet fra min side kommer han etter hvert. Setter seg litt ned en gang i blandt og klager noe veldig, vil absolutt ikke fortsette, men hvis jeg snur og sier "skal vi gå hjem?" så nærmest trekker han i båndet i ren iver, så det er ikke farlig med han akkurat... :-o

Om natten sover han i buret sitt uten å klage. Vekker meg sånn ca.06:00 for å tisse, men så sover han videre når det er gjort. Spiser gjør han også, slafser i seg all maten på rekordtid, magen hans utvider seg til det tredoble omtrent :D

Alt i alt tror jeg både Zep og jeg syns det går bra, det virker som han lærer fort, han har f.eks sluttet å hoppe opp etter matskålen når jeg tar fram den, og setter seg rolig ned og titter spent på far :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...