Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeparken på Åsen


MetteOgBeatrix

Recommended Posts

Heisann!

Jeg bor jo egentlig i Bergen men nå er det sånn at jeg er fra Stavanger og skal dit i sommer.. Så lurer jeg jo på hvordan det er der? Er det noe "miljø" der?

Har hørt et rykte om at det er noen "bøller" som drar dit... men håper det er feil. Bea savner lekekamerater i ferien ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på agilitybanen rett ved det inngjera område på Åsen. Jeg overhørte noen treningskamerater prate om at det hadde blitt tatt prøver der og at ikke resultatet var så bra. Dvs, mye bakterier og muligens smittefare. Nå er det bare noe jeg har hørt da, men velger å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for svar. Var innom der forrige uken da jeg hadde vofsen her nede, det gikk fint men nå er løpetiden på vei virker det som så da går vi nok ikke der. Hun lekte nå og koste seg :icon_redface:

Synne og Kali: Hvor går dere da?

Jeg har ikke helt stø innkalling på min for tiden (hun er en smule 1-års døv merker jeg, jobber med saken) så er det jo båndtvang.. Heh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vi går ofte på hellestøstranden hvor mange har hundene løse, eller sørmarka. Hvis jeg ikke tar helt feil, så var det noe med at den østlige delen av sørmarka ikke har båndtvang hele året :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei!

Me er ofta i hondaparken, å det har gått strålande :rolleyes:

Skummelt å hørra at smittefaren ikkje va så bra :whistle:

Men me har bare møtt hyggelige folk og hunder der, trener også på agility banen attme:)

Me har vert på Borestranda og ein gang, der va det veldig fint, og flere andre som hadde hundene løse. Men det er jo viktig å tenka øve koss din egen hund e, åm den er godt sosialisert i tilfelle det skulle bli konflikter :)

post-4705-1227292970_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...