Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er din hunds ynglingsgodbiter?


Jeampi

Recommended Posts

Hva er det ALLER beste hunden/e din/e får?

Som du tar frem og hunden blir STOR i øynene avicon_eek.gif

Hos Pito er det:

-Kylling

-skinkestek

-hotdog

Hun likte veldig godt tørket lever,ost og skinke før men hun er blitt veldig lei av det nå siden jeg har brukt det så masse :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine liker alt! Bortsett fra paprika, banan og løk... Ikke det at de får lov å spise dette, men de har nå fått sniki seg til å smake... De liker alt som vi spiser: yoghurt, pannekaker.. you name it! Men av det de får som godbit elsker de pølsebiter, fiskepudding og egenlaget snacks (hundepølse som er delt opp i biter og stekt i ovnen). Vi bruker dette ofte, men det er frolic (eller hvordan det skrives..) det går mest i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset går alt ned på høykant!

Mat han elsker, som vi har gitt ham:

- Alt av frukt og grønnsaker elsker han

- Pølsebiter

- Tørre brødskalker med et tykt lag leverpostei på

- myyye annet som jeg ikke kommer på i farta..

Mat han ihvertfall elsker, men ikke som vi har gitt ham (les: som han har listet seg til å stjelt fra kjøkkenbenken)

- Laks

- Boller

- Pizza

- All slags godteri (noe som han ikke burde få i seg, men det har heldigvis ikke vært de store mengdene han å greid å få i seg før vi har oppdaget han da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beggin strips(tror det skrives sånn), falukorv,skinke, frolic og leverpostei.. Tørrfisk er og konge..

Han er et matvrak, og jobber ganske godt for alt av mat. Er kun en ting han ikkelikte så godt, å det var en type tørrforgodbiter med lever.. Det var gansek uinteressant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosiner jobber Tinka forresten også kjempebra for. Noen som vet om rosiner er usunt for hunder, for hvis ikke kommer jeg til å bruke det som godbiter en del. Billig, liten størrelse og veldig godt i følge Tinka. Og det liker vi.
Tussi liker også roseiner, men får en stund siden var det et innlegg her om at det var farlig får hunder.... så gir henne det ikke mer...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Chessea jobber egentlig for alt.. :( Men den aller beste belønningen hun får av mat er tørket lever :cry:

Men den aller aller beste belønningen av alle er en leke. Så leka får hun bare noen få ganger, ellers blir hun helt vill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...