Gå til innhold
Hundesonen.no

Mess tv (tvnorge)


Heidi

Recommended Posts

Noen som er hjemmegående som mig og har set mess tv i dag morges? :D

Der er er stor snak om hunde og priser.. At man var dum og gi så mange penger for en hund osv. Hehe. Stor diskussion om avl at det var dumt osv. Fik lyst til og skrive med gad ikke betale penger til det dritt der.

Men de værter snakkede meget om at hvorfor give så mye for en rasehund når man kunne få en blandingshund billig, Men hvorfor købe en blandingshund hvis man som mig foreksempel er interreseret i Schæferhunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi sier prisen på Aro er det mangen som himmler med øynene :roll: Da sier Stian bare at det er like dyrt som en data, men en hund har lenger levetid enn en data :wink: Og viss dette er datamennesker begynner selfølgelig diskusjonen om hvor lenge en data varer :D

For å si det sånn: Det sies at en ikke kan kjøpe kjærlighet for penger, men man kan jo kjøpe seg hund :D

Vi valgte ren rase pga min allergi, å måtte vite hva jeg fikk... Folk får bestemme selv hva de vil bruke pengene på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he ja jeg så det jeg også, litt morsomt det derre men for å si det sånn da (bare for å sette det på spissen) skal du han en hund du vil stille ut, gå lydighet (altså være med på landslaget) eller agillity (landslaget) så MÅ hunden være registrert i nkk som en rase hund. så enkelt er det bare.

du kan fint konkurere med blandingshunder men den dagen hunden blir så god i lydighet eller agillity at du "kunne ha vært med på landslaget" så angrer du nokk om du ikke har en rase hund.

vi har rasehunder forde at vi driver med utstilling (det er gøy det) og så avler vi litt på de som kan avles på :wink: (dvs. ikke samojeden vår for hun har hd).

og så kan vell alle få gå rundt å tro at vi har betalt i dyre dommer for hundene våres da (men tilsammen så har vi bare betalt 1200,- for det er bare 2 av de fire vi har som vi ikke selv har avlet frem :D:D 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...