Gå til innhold
Hundesonen.no

Mari vurderer valp


Mari

Recommended Posts

Du skjønner vel at en PC blir for slapt for kamphoinndama Mari?? :ahappy:

Jammen jammen, JEG kan jo ta Presaen, og så kan Mari være Gudmor. Eller kanskje er det noen som har en PC jeg kan smuglåne? Jeg kjenner at molossersuget begynner å bli sterkt i magen igjen. Det er rett og slett altfor lenge siden jeg tørket sikkel av møblene og veggene og TVen og.. og... Ja, dere skjønner. Det blir rett og slett ikke nok sikkel med mynder, ikke engang når guttaboys har løpske tisper på besøk. Jeg har tørket horny-sikkel opp fra gulvet EN gang, og det dreide seg om tre-fire små dråper. Skuffende, sier jeg. Skuffende! Hadde det vært salig Mufasa, så hadde jeg nok trengt bøtter og kar for å få unna sikkelet. DET var hund som kunne slevje!

Men, spøk til side: Jeg har løsningen for kamphoinndama Mari. En kamphane! Jeg har en liten, hissig, orangerød dvergcochin-hane ved navn Mikkel gående uti hagen, og han ypper stadig til slåsskamp med en dobbelt så stor orpington-hane ved navn Richard. Jeg gjorde nemlig noe dumt i går: jeg avlivet den oljesvarte, flotte sjefshanen Lucifer, fordi han til stadighet var etter Mikkel. Men det jeg egentlig oppnådde, var å skape et monster! Nå er lille Mikkel på krigsstien, og ting begynner å se stygt ut. Så enten må jeg kvitte meg med kamphanen (hei Mari!) eller så kan jeg begynne å selge billetter til regelrette hanekamper. :hyper:

BTW, hvis man EGGER en hane til kamp, har han det da som plommen i egget? Eller blir det å skjære alle haner over én (hane)kam? Og hva er grunnen til at så mange haner blir røde i toppen og mener de har en høne å plukke med hverandre? Er det fordi de mener at den andre hanen er for nebbete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

En valp etter Akira, verdens søtest staff, det går jo bare ikke ann og si nei til, Simba stiller seg selvsagt til disp da han hørt dette, og velger Mari en valp med bakbeinsvinkler så kan den helt sikkert hoppe selv om pappaen er litt treg der. Hvis ikke stemmer jeg også for en kamphane, har hørt at de har en tendens til å vekke husets beboere sånn i 5 tiden hver morgen, det må da passe bra :ahappy:

Du skriver at du ikke får mulighet til å treffe foreldrene. For oss nordlendinger er dette et privligelium få av oss er forunnt. Tryggheten man får av et slikt besøk er veldig god, men har man ikke mulighet så har man ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...