Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger å øve på passering


mushi

Recommended Posts

De siste to dagene har hunden klikket vinkel når den møter andre hunder på gata. Hun er snill når hun hilser på andre hunder, men på avstand er hun ett lite monster. Jeg trenger hjelp av noen med en stabil hund, som tåler å bli kjeftet på litt, mens vi får trent. Jeg håper det er noen der som kan hjelpe meg før dette problemet blir værre. :wub:

Kan kjøre til deg og så kan vi gå en tur etterpå hvis det er ønskelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også hjelpe til hvis det trengs =)

Lille bernern bryr seg døyten så lang hva andre hunder gjør. Ble til og med angrepet av a Shäfer uten a bry seg mye om det, ville fortsatt bort å hilse hun...

Trenger også å trene konsentrasjon i andre omgivelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei, hunden har blitt større og litt snillere, men trenger fortsatt å få trent på dette mer enn hunder vi møter på tur. Får ikke trent allverdens hvis ikke hudnene vi møter står bundet i en hage og hun klarer ikke hilse på andre hunder når hun er i bånd uten å glefse etter dem.

Noen som er intr. i å hjelpe litt til? Funker jo veldig bra som distrahering mens dere trener noe annet :) Har bare tenkt å øve på passering og kanskje se om vi klarer å få dem til å hilse i bånd. Hun er ikke farlig, bare usikker og stor i kjeften. Er en liten nakenhund, samme hvilken størrelse hunden din har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, baghera hørtes perfect ut :angry: Hun kjefter og smeller, men har det mest i munnen hehe. Kan sende deg en pm når jeg kommer hjem fra jobb :P

Zoey: Hvordan brøste seg da? Veit ikke helt om vi er på "det" stadiet enda, for bikkja er utrolig lett å "tirre opp", og da tror jeg vi er på avansert passering, så langt har vi ikke kommet enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...