Gå til innhold
Hundesonen.no

Takk for alt, Knøttis


Raksha
 Share

Recommended Posts

Unngulls Dana De Dana - Abbygail

2487041254_4873fd21bb.jpg

02.01.07 - 08.05.08

Lille Knøttisen min. Du kom inn i livet mitt som en liten virvelvind. Du var så utrolig full av liv. Da jeg hentet deg som et lite nurk hos Unni for et drøyt år siden var det mange følelser som ble satt i sving. Men da jeg endelig satt på toget hjem, med deg sovende på skulderen min visste jeg at dette var riktig, det var du som skulle bli med hjem og lyse opp hverdagen min igjen. Og det gjorde du.

Min lille øyensten, du var alt jeg ønsket meg i en liten hund. Full av fart og påfunn. At vi skulle få så liten tid, at den grusome sykdomen skulle herje i din kropp også, det er uvirkelig. Det var ikke slik det skulle bli... Det er så mye mer vi skulle gjort, så mye mer du skulle funnet på og fått meg til å le av, fått meg frustrert over, og så mange flere du skulle sjarmert i senk.

Lille Lykkepillen min... Det er så fryktelig tomt her uten deg. Ingen som kommer og krøller seg sammen oppå meg, ingen som balanserer på to bein bak meg når jeg lager mat. Ingen som piler under dyna mi om natta, eller hopper rundt og skal vekke meg om morgenen. Ingen nydelig rød sovende hund på klæra mine på badet... Jeg håper at selv om tiden vår var kort, så trivdes du hos meg. Jeg håper at jeg tok riktig valg med å la deg få slippe et liv i smerte. Jeg håper så inderlig at du skjønte hvor høyt jeg elsker deg og hvor vondt det var å se deg gå. Du lever videre i hjertet mitt, og raresete, lille gremlingen min blir aldri glemt. Aldri...

2486032603_c686a9c00b.jpg

2486866022_c925e90f13.jpg

The second you sleep

You close your eyes

And leave me naked by your side

You close the door so I can’t see

The love you keep inside

The love you keep for me

It fills me up

It feels like living in a dream

It fills me up so I can’t see

The love you keep inside

The love you keep for me

I stay

To watch you fade away

I dream of you tonight

Tomorrow you’ll be gone

It gives me time to stay

To watch you fade away

I dream of you tonight

Tomorrow you’ll be gone

I wish by God you’d stay

I stay awake

I stay awake and watch you breathe

I stay awake and watch you fly

Away into the night

Escaping through a dream

I stay

To watch you fade away

I dream of you tonight

Tomorrow you’ll be gone

It gives me time to stay

To watch you fade away

I dream of you tonight

Tomorrow you’ll be gone

I wish by God you’d stay

I wish by God you’d stay...

~ Saybia

2486757472_417b8ed548.jpg

2442273169_fe0eb9bb76.jpg

2321250526_fa7448d9f2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...