Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg er sikkert tilbakestående men...


Recommended Posts

Når jeg forsøker så får jeg email om hvert eneste tråd i underforumet. Jeg vil ikke det, jeg vil bare ha mail om når det kommer nye innlegg i én spesifikk tråd...

Hvilket alternativ krysser jeg av etter jeg har valgt "abonner på dette emnet" under "alternativer"?

Kanskje jeg har gjort det helt feil fra børjan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke garantere for hvor pedagogisk riktig dette blir formulert, men dere får heller spørre igjen hvis noe er uklart.

Når dere skriver innlegg, kan dere alltid velge om dere vil abonnere på et emne. Hvis der vil abonnere på alle emnene dere skriver i, så kan dere velge det under Kontrollpanel - E-post innstillinger og huke av for "Enable 'Email Notification' by default?" Det ser omtrent slik ut:

Abbonereptrder3-1.jpg

Hvis dere klikker "Raskt svar" så klikker dere her:

Abbonereptrder1-1.jpg

Hvis dere klikker "Skriv svar" så klikker dere her:

Abbonereptrder2-1.jpg

Hvis dere vil abbonere på alle tråder som blir postet i et forum, er det fullt mulig (men kanskje ikke alltid nødvendig). Det kan dere endre ved å gå til Ditt kontrollpanel - Abonnementer - Vis forum. For å bestemme hvilke emner du mottar varsling om ved nye innlegg, går du til Ditt kontrollpanel - Abonnementer - Vis emner. Nederst på begge disse sidene (Vis forum og Vis emner) kan du velge hvor langt tilbake i tid du vil gå.

Slik ser det ut:

Abbonereptrder4-1.jpg

Skulle noe være uklart, så er det bare å spørre igjen :)

Edit: De ble store gitt :) Klikk på bildene for å se dem i større format.

Endret av Miriam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, come on! Litt selvironi må man vel ha? Å fjerne innleggene er feigt! :) Det er jo bra man utdanner seg! :)

Uansett. Jeg vet fortsatt ikke helt hvordan jeg kan abonnere i et enme sånn etter at svaret er postet og sånt no? Mulig du skrev det, men du var jo så rask på labbene. :)

Sånn for å komme litt tilbake til topic; etter at du har postet et svar kan du abonnere på et emne ved å gå øverst på siden til "Alternativer" og velge "Spor dette emnet". Her kommer (tro det eller ei) en ny printscreen-sak, tross i at jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle legge ut noen flere av de på en stund (:)).

Abonnereptrder5-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Oppdatering: Jeg har fått funksjonen til å funke, og jeg liker detaljen med at alle abonnerte tråder ligger under kontrollpanelet mitt. Good work! Men det jeg skulle ønske nå, kravstor som jeg er, er at det skulle vært mulig å stoppe abonnementet om man er i tråden. F.eks slik at det står "avslutt sporing" i fanen på en abonnert tråd, der hvor det ellers står "spor dette emnet" om man ikke abonnerer.

Krøkete ble det å forklare gitt...

Det hadde bare vært litt lettvint enn å måte gå hele veien gjennom kontrollpanelet. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...