Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettside med fine bånd/halsbånd


Recommended Posts

Collar mania ftw. :icon_confused: Dyret sliter halsbånd som sokker, men dette har holdt halve året allerede.

2260980986_4919a6c664.jpg

2260189561_216661cd23.jpg

SÅ lekkert og spesielt!! *drooool* Også den stooore, vide ringen til å feste kobbelet i da! My skal få et sånt når hun blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar
Det har hun nok.

http://collarmania.com/fabric_gallery__3

CD271 Comic Book Captions.

ÅÅå det så jeg ikke, trodde jeg hadde vært igjennom alle galleriene nå jeg. :rolleyes::icon_confused: Takk:)

Litt ot, men noen som kan si meg omtrent hvor mange cm langt et halsbånd til en voksen dalmatinergutt skal være? 60 cm? Er så dårlig til å beregne jeg, og skikkelig utålmodig når det gjelder å kjøpe ting til han. I går var det likefør jeg kjøpte en dritdyr hundesele haha og gutten er jo bare 3.mnd gammel...

anebanana, hva er målene på det du kjøpte?

(nydelig hund forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert omtrent det min skal ha og da. Guri mall, mange forskjellige valg man må ta. Jeg klarer jo sikkert å vente da, til jeg får målt ham, men nå er jeg redd det skal bli utsolgt eller noe, tøffeste halsbåndet jeg har sett! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :lol:

Anniken: ja de var solide og bra. Tror det ble 120-130 kr med frakt hit.. ihvertfall ikke spesiellt dyrt. *prøve å la være å bestille flere* :icon_confused:

Litt ot : Men seriøst koster halsbåndene bare 120-30 kr med frakt ? :shocked: Halsbånd her i norge koster jo 2-300 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, aner ikke. Jeg ga dama størrelsen rundt halsen, så ordnet hun resten. Han er 20", og jeg bestilte 19-22". Tror jeg. :icon_confused:

Bare ett spørsmål til :rolleyes:

Hvilken bredde tror du at du valgte? 3/4", 1", 1,5" eller 2"? Det er inches det går i regner jeg med? Hvis du ikke husker kan jeg jo prøve å regne det om. Har ikke inchmål i hodet.

Hvor mange cm tror du ca ditt er? (skal ha akkurat likt ja haha:P) tror kanskje 2 inches. Om det ikke er for tykt. 5 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dalmis er vel ikke like kraftig rundt halsen som en golden er?

Nei, så derfor tror jeg kanskje jeg skal vente, og se hvordan han blir. Iallefall måle en voksen dalmatiner når jeg skal opp til oppdretter på søndag og hente ham.*glede seg*

Får jo uansett ikke brukt det før han er ferdigutvokst, så skjønner ikke hvorfor jeg stresser slik haha :lol:

Men det var så fint :icon_confused:

Man skal uansett oppgi nøyaktik nakkemål der så, er nok smart å få målt en artsfrende først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som siden er lagt ned etter at dette kom ut her på nett.

Og for å ta en kort liten oppdatering fra min side. Det er jeg som er kunden det snakkes om.

Og grunnen til at jeg ikke har gått ut til alt og alle for å si at jeg har fått penger tilbake, som det blir nevnt, er at jeg ikke HAR fått pengene tilbake. Men, i følge selger ble de ført over til meg i går, så antar jeg har de i løpet av en dag eller to.

Jeg er fornøyd med situasjonen slik det har utartet seg TILSLUTT, og jeg får (forhåpentligvis) pengene mine tilbake, samt beholde det ene halsbåndet jeg hadde bestilt, og i tilegg halsbåndet jeg skulle få av selger pga store forsinkelser.

Jeg har derimot måtte demontere begge halsbåndene HELT og satt dem sammen igjen selv for at de skulle tåle noe.

Leiebåndene jeg bestilte er sendt tilbake til selger. Og håndkleet så jeg aldri noe til.

Men da håper jeg denne saken er ute av verden nå.

Bare for opplysningens skyld. Nå har jeg fått pengene på konto, og er ferdig med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...