Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsberg 10. mai


-Vilde-

Recommended Posts

Jeg har meldt meg på søndag, så skal endelig debutere med Ronja! :)

Har dere forresten fått PM?

Så koslig! Da får vi sett dere igjen da :) Vi har ikke fått PM'en enda, men det kan hende den har endt hos papsen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig! Da får vi sett dere igjen da :icon_redface: Vi har ikke fått PM'en enda, men det kan hende den har endt hos papsen da...

Har fått PM nå, tror jeg starter først i klassen på søndag, hvertfall i ag (101 er vel nr.1?)

Blir gøy å se Aysha gå! : :ahappy:

Det blir spennende :lol:

Å ja, du kan tro vi gleder oss.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått PM nå, tror jeg starter først i klassen på søndag, hvertfall i ag (101 er vel nr.1?)

Blir gøy å se Aysha gå! : :icon_redface:

Å ja, du kan tro vi gleder oss.. :ahappy:

Vi fikk PM på mail nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i kongsberg er det? Har litt lyst å reise for å se på jeg da,være tilskuer. Koster det noe?

Koster ikke noe å se. :ahappy:

Vet du hvor Ås kafeteriaen er? Det er en grusvei inn på baksiden, og litt innover den ligger Kongsberg Hundeklubb. Rett vedsiden av Stall K.

Hvis du ikke vet hvor den kafeen er så er det på Drammensveien før du kommer ned i Kongsberg. Når du kommer fra Hokksund og er ferdig med den nye motorveien er det en rød kafe på venstre side midt i en sving. Rett etter svingen kjører du til venstre inn til kafeen. Det er lite med parkering så det lønner seg nok å stå der ute, men for all del, du kan jo prøve å kjøre helt inn. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke noe å se. :ahappy:

Vet du hvor Ås kafeteriaen er? Det er en grusvei inn på baksiden, og litt innover den ligger Kongsberg Hundeklubb. Rett vedsiden av Stall K.

Hvis du ikke vet hvor den kafeen er så er det på Drammensveien før du kommer ned i Kongsberg. Når du kommer fra Hokksund og er ferdig med den nye motorveien er det en rød kafe på venstre side midt i en sving. Rett etter svingen kjører du til venstre inn til kafeen. Det er lite med parkering så det lønner seg nok å stå der ute, men for all del, du kan jo prøve å kjøre helt inn. :ahappy:

Vel jeg tror jeg skal ta tog,pga bilen ikke er tilgjengdelig i helgen. Men toget tar jo bare rundt 1 times tid,så det er like greit fo rmeg det. Jeg er ikke så veldig kjendt i kongsberg egentlig om jeg ikke bor så langt unna. Har du noe adresse til hvor det skal være? Slik at jeg lettere vil finne fram på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det??

Intern krangel.. (i utgangspunktet ikke noe med meg å gjøre, men har desverre et bein innenfor)

Jeg drar i utgangspunktet på stevner for å treffe venner, konkurrere å kose meg med bikkjene.

orker ikke sånne "barnslige" krangler da. Jeg har allerede mistet 2 venninder som ikke kommer fordi en tredje skal. Derfor vurdere jeg sterkt å trekke meg jeg også. Skulle selvfølgelig "hevet meg over det", men så enkelt er det ikke. (uten å gå inn på detaljer, noe jeg selvsagt velger å ikke gjøre) <_< :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg tror jeg skal ta tog,pga bilen ikke er tilgjengdelig i helgen. Men toget tar jo bare rundt 1 times tid,så det er like greit fo rmeg det. Jeg er ikke så veldig kjendt i kongsberg egentlig om jeg ikke bor så langt unna. Har du noe adresse til hvor det skal være? Slik at jeg lettere vil finne fram på den måten.

Hmmm... Toget stopper midt i byen og stevent er "på toppen" av ene åsen her. Jeg tror jeg da ville satset på drosje fra sentrum og opp egentlig. Ellers er det rimelig langt å gå! (Drosje fra sentrum opp og ned igjen bør ikke bli veldig dyrt, men selvsagt er det dyrere enn mye annet.) Hvis du ikke har med hund ville jeg tatt TimeEkspressen for den har holdeplass rett ved Ås Kafeen. :icon_redface:

Intern krangel.. (i utgangspunktet ikke noe med meg å gjøre, men har desverre et bein innenfor)

Jeg drar i utgangspunktet på stevner for å treffe venner, konkurrere å kose meg med bikkjene.

orker ikke sånne "barnslige" krangler da. Jeg har allerede mistet 2 venninder som ikke kommer fordi en tredje skal. Derfor vurdere jeg sterkt å trekke meg jeg også. Skulle selvfølgelig "hevet meg over det", men så enkelt er det ikke. (uten å gå inn på detaljer, noe jeg selvsagt velger å ikke gjøre) dry.gif mad.gif

Så kjedelig, da.. :lol: Alltid dumt når krangler og diskusjoner kommer i veien for ting en har lyst til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...