Gå til innhold
Hundesonen.no

Animal Planet


Anne

Recommended Posts

På Animal planet har de en serie som heter Alt om hunderasene, går på hverdager kl 12.30 og 00.30 går reprisen. (dumme tider for mangen) Her tar de for seg en rase hver gang og snakker med oppdrettere o.l. Veldig gøy syns jeg da. På denne linken http://www.discoveryanimalplanet.co.uk/ kan du gå inn på "tv listings" å se hvilke raser som skal være hele mnd, bare klikk på kalenderen på venstre side :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 januar chihuahua

bl.a. :wink:  

Og viss din rase ikke var i januar kommer han kanskje i februar, mange raser der ute :D

JIPPI.. jeg har faktisk fri fra jobb denne dagen! så da er det RETT hjem te ho mor og se på tv!! skal ta det opp også!!

Tusen takk for at dere sa i fra om dette!! helt kanon altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som veit hvor det derre nr står? Det som pleier å stå bak hvert program i avisa. Trenger det, men finner det ikke noe sted. Romerikes blad har ikke program for AP engang  :evil:

ka nummer.. det show greiene som man kan prog, videospilleren m?

finner dem ikke i her og nå (ja jeg leser det... og se og hør!)

bare de på de "vanlige" kanalene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke neste mnd. :wink: Ridgebacken stod heller ikke i januar. Jeg har sett det om RR 2 ganger ,så viss de har et om staffordshire får du nok sett det for det sender det "omatt og omatt og omatt" :mrgreen:

Må si jeg syns det var mye bedre tider før. Nå får jeg aldri sett det

Helt enig, da gikk det to raser etter hverandre i 16-17 tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speeeedy ??? Er du der ? Mamma har ikke animal planet så hun håper du tar opp det showet om oss som skal gå der så hun kanskje kan lære mer om oss ??!!

STOR nuss fra meg til deg- Askepott Love

jada mammaen min skal ta opp showet .. og når hun har sett det sånn ca 1000 millioner ganger..sender hun kassetten te deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir visst nødt å kjøpe oss en parabol vi (tror jeg) har ikke råd til flere regninger i posten. hmmm :?

kanskje min mor å de kan spille inn når mine raser skal vises de har jo kanalen hvis jeg husker rett. 8) det var ikke dumt, tror jeg får fri til de jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også star det på internett siden at det skal være Animal precint nå.Men det er K9 ellerno i stedet. Sikker på at uk sender det samme som Norge?

Fant en anna side også www.animal.discovery.com

:? forvirra

På text tv stod det at det var shetland sheepdog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...