Gå til innhold
Hundesonen.no

Underskriftskampanjer for eller mot Hundehviskeren


Kennel XO

Recommended Posts

Synes virkelig alle at youtube er så særiøst ?

Et nett sted der ALLE kan legge inn filmer, som like gjerne kan være redigert, falske og ulovelige?

Cesar Milan sa det selv, i en episode, at han driver med hunde psykologi ikke hundetrening. Jeg støtter han på det.

Uansett hva som ligger på youtube, så bryr jeg meg ikke. Villle aldri brukt noen av hans metoder selv, og overlater hunde psykologien til de som kan det.

Oj så det er hundepsykologi han driver med :whistle: Godt å få det avklart. Det er altså en egen form for psykologi, fullstendig fraskilt fra det noen av oss andre driver og pusler med til daglig?

Sikkert helt andre læringsprinsipper og i hundepsykologien, en slags Skinner på speed eller noe, hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar
Hvor og hvordan er det bevist i denne diskusjonen?

Vet du hva, det gidder jeg ikke å lete opp, men jeg har quotet vedkommende i alle fall, og påpekt saken. Lykke til i letingen! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, det gidder jeg ikke å lete opp, men jeg har quotet vedkommende i alle fall, og påpekt saken. Lykke til i letingen! :whistle:

Det er du som kommer med en påstand, da burde vel du leite da, om du mener du har belegg for det du sier? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som kommer med en påstand, da burde vel du leite da, om du mener du har belegg for det du sier? :whistle:

Nei, vet du hva? Jeg tar meg akkurat samme frihet som du gjør i diverse andre diskusjoner (bla burdebatten), og henviser til hva som tidligere er skrevet i tråden. Jeg ser absolutt ingen grunn til å quote ting mange ganger, bare fordi noen ikke gidder å lese alt. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva? Jeg tar meg akkurat samme frihet som du gjør i diverse andre diskusjoner (bla burdebatten), og henviser til hva som tidligere er skrevet i tråden. Jeg ser absolutt ingen grunn til å quote ting mange ganger, bare fordi noen ikke gidder å lese alt. :rolleyes:

hehe - Jeg er veldig flink på å quote jeg, Huldra, det er ingenting som er mer morsomt enn å leite frem bevis på at jeg har rett. Og jeg tar meg også den frihet at jeg ikke tror du KAN finne noen uttalelser som viser at "tråden her har jo bevist at selv folk på sonen prøver dette hjemme, og søker ikke profesjonell hjelp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Jeg er veldig flink på å quote jeg, Huldra, det er ingenting som er mer morsomt enn å leite frem bevis på at jeg har rett. Og jeg tar meg også den frihet at jeg ikke tror du KAN finne noen uttalelser som viser at "tråden her har jo bevist at selv folk på sonen prøver dette hjemme, og søker ikke profesjonell hjelp".

OK. Du om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...