Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo Agility Sow!


mokken

Recommended Posts

Jepp, Mokken skal ha med seg "Bomsen", samt jeg har med to voksne pyrrer og to valper - så da blir vi sånn ca 5 pyrrer (i samme bil):wub:

Da kan du kosemose MASSE! :D

:blink: Da kan jeg ta masse bilder, og kosemose masse! Og nå kjøper jeg jo speilrefleks neste uke, og da blir det fiiine bilder, og ikke mobil kamera bilder.

Nå ble plutselig å dra til Oslo Hundeshow ti tusen ganger morsommere :D

Ehm, og ja jeg blir fort litt overentusiastisk. Er der Harribas valper du har med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippet

*Mokken* Skal du ha med deg pyrre :wub: ? For da hadde ikke vi hatt noe imot å ta litt bilder, filme og kosemose vi assa :D

Joda, Birken skal være med, og han er alltid glad i oppmerksomhet og kos!

Men bare som du ikke blir skuffet, han er ikke noe gjennomsnittspyrre i gemytt, han er mer labrador... :D

Noen som vet forresten?

Jeg får løp som kræsjer ettersom jeg i utgangspunktet skal gå med 2 hunder, pleier de å ta hensyn til slikt?

Med oppsamlingsbriefinger i en av ringene?

Vurderer å kun melde gamlemor på i agility, evnt lagløp.

Så blir det jo litt mindre pes, også holder beina mine lengre og da.... :blink:

Edit: så ikke at line hadde svart på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet forresten?

Jeg får løp som kræsjer ettersom jeg i utgangspunktet skal gå med 2 hunder, pleier de å ta hensyn til slikt?

Med oppsamlingsbriefinger i en av ringene?

Vurderer å kun melde gamlemor på i agility, evnt lagløp.

Så blir det jo litt mindre pes, også holder beina mine lengre og da.... :blink:

De pleier alltid ha en ring med oppsamling, det har iallfall ikke krasjet med meg og to hunder tidligere...spørsmålet er jo hvor mye stress og pes det blir, så det er sikkert ikke så dumt å kutte ned på den ene hunden...jeg vurderer det med min "gamlemor".

I tillegg skal vi jo gå pyrrelag, så det blir mer enn nok løp, for å si det sånn! :wub:

En ting er hvertfall sikkert, de åpne konkurransene lørdag står jeg over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...