Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo Agility Sow!


mokken

Recommended Posts

Jeg har meldt på Ace i hopp 1 begge dager - vår debut. Blir spennende :D Leter etter et passende sted å campe egentlig, kjedelig å kjøre tur/retur begge dager. Noen som vet om noe?

Blir spennede ja!

Skal heie på dere vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, dette er samme som Oslo Hundeshow da eller...? :lol: Jeg vurderte å melde på Orry i LP, men droppet det.

Det er Oslo Hundeshow :D Agility og LP. Håper på knallvær, og at jeg kan komme å titte litt, kanskje ha med Bocca så ho blir vandt til sånt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med i agility, agility hopp, åpen hopp og åpen agility. Men det blir som regel at vi ikke deltar i de to siste (kun noen ganger) for de er så sene, og min timeplan har såvidt plass til litt agility i helgene. Gud som jeg gleder meg til å bli ferdig i 10. klasse.

Håper vi treffer noen soniser!

*Mokken* Skal du ha med deg pyrre :lol: ? For da hadde ikke vi hatt noe imot å ta litt bilder, filme og kosemose vi assa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med i agility, agility hopp, åpen hopp og åpen agility. Men det blir som regel at vi ikke deltar i de to siste (kun noen ganger) for de er så sene, og min timeplan har såvidt plass til litt agility i helgene. Gud som jeg gleder meg til å bli ferdig i 10. klasse.

Håper vi treffer noen soniser!

Åpen klassene går jo på fredagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mokken* Skal du ha med deg pyrre :wub: ? For da hadde ikke vi hatt noe imot å ta litt bilder, filme og kosemose vi assa :D

Jepp, Mokken skal ha med seg "Bomsen", samt jeg har med to voksne pyrrer og to valper - så da blir vi sånn ca 5 pyrrer (i samme bil):D

Da kan du kosemose MASSE! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...