Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundejordet Ekeberg!


Tini

Recommended Posts

Heisann!

Jeg har funnet hunde jorde på ekeberg som jeg synes er kjempe fint sted for mine hunder.

Lurte på om det er noen av dere som pleier å være der?'???

Eller som vil ta seg en tur en dag.. Det er alltid stas når nye hunder kommer..Blir slik gledes engergi hos hundene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har funnet hunde jorde på ekeberg som jeg synes er kjempe fint sted for mine hunder.

Lurte på om det er noen av dere som pleier å være der?'???

Eller som vil ta seg en tur en dag.. Det er alltid stas når nye hunder kommer..Blir slik gledes engergi hos hundene...

Sender deg en PM jeg :)

Edit: MSN i stedet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
finnes det inngjerdede områder i osloområdet? Hundedyret mitt må gå i bånd eller på inngjerdede områder pga sterkt jaktinstinkt..

Hmmm... Såvidt jeg vet har vi ingen slike områder i Oslo dessverre, men jeg lurer på om det er et inngjerdet område i Asker et sted? Ta det med en klype salt, jeg er nemlig ikke heeelt sikker, men regner med at det er noen andre som kan svare på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
For en som ikke er noe kjent i hovedstaden, hvordan kommer man seg til hundesletta på ekeberg? Er det buss/trikk/t-bane i nærheten?

Buss 34 går hvert fall fra Jernbanetorget (foran Oslo s) til Ekeberg camping og Ekeberg Hageby. Vet ikke hvilket stopp som ligger nærmest sletta, men det vet nok bussjåføren. Bussen heter altså 34 - Ekeberg Hageby.

www.trafikanten.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss 34 går hvert fall fra Jernbanetorget (foran Oslo s) til Ekeberg camping og Ekeberg Hageby. Vet ikke hvilket stopp som ligger nærmest sletta, men det vet nok bussjåføren. Bussen heter altså 34 - Ekeberg Hageby.

www.trafikanten.no

Men den har da vitterlig endret rute har den ikke det da? Går ikke den ifra sjøsiden om dagen?

Ellers er det Stamhusveien stoppeplassen heter for nr 34 (hvert 15min)og trikken til jomfrubråtan går også ann. (18/19)

Er også en buss til som går opp til ekeberg camping. nr 74 -mortensrud T (hvert 15 min inntil ett klokkeslett, deretter 30min):icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...