Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen 5. og 6. april


-Vilde-

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Fikk ikke helt med meg hvordan det gikk? Lyst å fortelle? ;)

hehe, tja- :closedeyes: nulla på stå u masj, noe hun ALDRIIIIII, selv ikke på trening har feilet på :);) ellers var det ok nok. men gulvet var jæ.......lig glatt, noe som satte en demper på innkallingen, etter som hun tryna stygt da vi tok en generalprøve i full galopp på samme underlag <_< ellers ble det noe 10ere. og flest 8, og 8,5 ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tja- :closedeyes: nulla på stå u masj, noe hun ALDRIIIIII, selv ikke på trening har feilet på :);) ellers var det ok nok. men gulvet var jæ.......lig glatt, noe som satte en demper på innkallingen, etter som hun tryna stygt da vi tok en generalprøve i full galopp på samme underlag <_< ellers ble det noe 10ere. og flest 8, og 8,5 ;);)

Så det var mange andre hunder som sleit med underlaget. Var en pincher som gled rett inn i bena på eieren. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du møtte jo meg og killja, hehe. selvom det gikk til h...... i konk :):)

Såpass fikk jeg med meg, hehe :D Var veldig hyggelig i møte dere Cathrine :P Virkelig herlig vovve du har. Veldig synd med konkurransen, men alle gode ting er tre som jeg sa. Neste gang får dere opprykket vet du.

Og du møtte jo oss igjen! Søte, snille Elwira :P

Ja, det var hyggelig! :P Vakre, vakre hundene dine. Det var kjempe gøy med resultatene i valpeshowet da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass fikk jeg med meg, hehe :D Var veldig hyggelig i møte dere Cathrine :) Virkelig herlig vovve du har. Veldig synd med konkurransen, men alle gode ting er tre som jeg sa. Neste gang får dere opprykket vet du.

Ja, det var hyggelig! :P Vakre, vakre hundene dine. Det var kjempe gøy med resultatene i valpeshowet da! :P

hehe, ja vi får nå se :) fant du bildene i tråden min..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var hyggelig! :angry: Vakre, vakre hundene dine. Det var kjempe gøy med resultatene i valpeshowet da! :lol:

Takk for det! Veldig hyggelig å treffe dere igjen, det var jo en stund siden sist :no:

Norma er jo forresten et skikkelig matvrak, håper hun ikke fikk stjålet fra sekkene til noen :P Det hjelper lite at man er søt når man stjeler *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...