Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen 5. og 6. april


-Vilde-

Recommended Posts

Åå, hvis dere ser meg så synes jeg du kan komme bort å hilse med puddelbebi ;):) Jeg vet at det i hvertfall er valpeshow lørdag, men er usikker på om det er begge dager :)

Klart vi kommer å hilse på om vi ser deg og Felix, vi kan heie når dere konkurerer :P Når startet du?

Men ser du meg først så ta kontakt, jeg har som regel bare øyne for Sølve jeg i slike settinger :rolleyes: Han er über-sosial så jeg må følge med på han hele tiden slik at han ikke hopper opp og slikker på alle han ser.. ;) Det er sikkert ikke så mange sølvvalper i Drammen (i valpeløve klipp) med sele på og med en blondine på slep. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Det hadde jo vært kjempefint :)

Ja, jeg er spent på hvordan det går på onsdag! Kanskje jeg skal håpe det går dårlig, siden dårlig generalprøve visstnok gir god premiere? *flir* Problemet nå er at jeg ikke får trent de nærmeste dagene, Orry er satt bort på grunn av at Norma står.. Ting krasjer <_<

Vel, generalprøven gikk vel kanskje litt for bra da, for hinderet var jo virkelig ikke noe problem.. Og til tross for at Orry var litt "hengehue" når han kom, vokste han jo voldsomt etter litt hopping... Det vil overraske meg stort om hinderet blir noe problem for dere altså, med mindre du ikke tenker alt for mye på at det KAN gå til ****** :)

Når har dere oppmøte i helgen egentlig...? Jeg tror det blir søndag jeg kommer å titter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når valpeshowet starter begge dagene? Jeg er ikke sikker på hvilke dag da vi reiser, men det er mulig Sølve og jeg tar en tur for å sosialisere og miljøtrene og da er det jo hyggelig å få med seg alle de søte valpene også. :)

Valpeshowet er i gang i to ringer kl 0900 både lørdag og søndag ;)

Vel, generalprøven gikk vel kanskje litt for bra da, for hinderet var jo virkelig ikke noe problem.. Og til tross for at Orry var litt "hengehue" når han kom, vokste han jo voldsomt etter litt hopping... Det vil overraske meg stort om hinderet blir noe problem for dere altså, med mindre du ikke tenker alt for mye på at det KAN gå til ****** :)

Når har dere oppmøte i helgen egentlig...? Jeg tror det blir søndag jeg kommer å titter...

Ja, generalprøven gikk jo egentlig bra den... Bikkja burde gå alene han, det er jo jeg som ødelegger ;) *flir* Orry har oppmøte kl 12 både lørdag og søndag, og jaggu fikk han samme katalognummer begge dagene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi kommer å hilse på om vi ser deg og Felix, vi kan heie når dere konkurerer :) Når startet du?

Men ser du meg først så ta kontakt, jeg har som regel bare øyne for Sølve jeg i slike settinger :rolleyes: Han er über-sosial så jeg må følge med på han hele tiden slik at han ikke hopper opp og slikker på alle han ser.. :icon_redface: Det er sikkert ikke så mange sølvvalper i Drammen (i valpeløve klipp) med sele på og med en blondine på slep. ;)

Det hadde vært koselig! :) Jeg vet ikke helt når vi skal være i ringen, men går klasse 1 agility og hopp + lag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, jeg skal i LP-ringen med nysterilisert, understimulert og skamklipt portis som ikke er trent på månedsvis. Meldte meg på for leeenge siden, har vurdert å trekke henne men... kan jo prøve oss når vi først er der. gruer meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg treffer mange soniser imorgen! Jeg kommer til å være en smuuule nervevrak, men det går over etterhvert! :icon_redface:

Eh, du er ikke den eneste som er nervevrak... Jeg tisser nesten på meg her! Jeg gruer meg ikke til valpeshowet, men LP derimot.. Dog kommer jeg til å se det an. Orry går jo på medisiner nå og er ikke helt i form, så jeg bryter tvert om han ikke er seg selv. Jeg krysser selvfølgelig fingrene for at han fungerer som han skal :)

Forresten; jeg vet hvem Vilde er, og delvis hvordan et par andre ser ut, men til resten av sonisene: kom og hils hvis dere ser meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææh.. Nå gruer jeg meg. Bare å komme bort å hilse på meg, går rundt med en red tricolor Aussie tispe og evt en staff :icon_redface:

Skal du gå AG?

Jeg går rundt med kurset mitt, Oslo Hundeskole agility team. Har en smågal sort frøken :) Bare kom å hils hvis noen ser det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med folk i dag? :D

Norma ble BIR og BIG-3, kjempefornøyd med det resultatet i en relativt stor gruppe :P Orry virket ikke i dag, så jeg brøt LP etter at han forsvant ut av ringen under fri ved foten.. Skjønner ikke hva som skjedde med det dyret i dag :no: Han begynte jo bra med 10 på tannvisning og fellesdekk, og en brukbar lineføring. Jaja, vi får prøve å gjøre det bedre i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 feil i hopp og 9 plass av 48. Disk i agility, jeg startet nemlig før dommer hadde blåst ( hørte dommer ved siden av og trodde det var min dommer) Så da ble det disk, gikk en feilfri runde da :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 feil i hopp og 9 plass av 48. Disk i agility, jeg startet nemlig før dommer hadde blåst ( hørte dommer ved siden av og trodde det var min dommer) Så da ble det disk, gikk en feilfri runde da :no:

Nei, så kjedelig med agilityen da! Den er sur å svelge... Grattis med 9. plass i hopp, det er jo kjempebra! Hyggelig å treffe dere forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så kjedelig med agilityen da! Den er sur å svelge... Grattis med 9. plass i hopp, det er jo kjempebra! Hyggelig å treffe dere forresten :no:

Ja den var sur. Men nå gjør jeg iallefall ikke den feilen igjen, som alle kom å sa til meg :D Hyggelig å treffe dere også og grattis med Norma! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aysha diska i hopp, men det var fordi jeg gikk glipp av briefingen. Så jeg tullla en del og hun ble forvirret. I agility ble det 11. plass og 1. premiering! Da har vi sølvmerket og opprykk. Er egentlig veldig fornøyd! Jeg tror jeg så Line og Felix (?) hvis det var dere som ble dommerens favoritt? Jeg tror også jeg så Taran og Tella, men jeg var litt usikker på om det var dere. Hadde du på deg en lysegrønn genser Taran?

Gratulerer til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aysha diska i hopp, men det var fordi jeg gikk glipp av briefingen. Så jeg tullla en del og hun ble forvirret. I agility ble det 11. plass og 1. premiering! Da har vi sølvmerket og opprykk. Er egentlig veldig fornøyd! Jeg tror jeg så Line og Felix (?) hvis det var dere som ble dommerens favoritt? Jeg tror også jeg så Taran og Tella, men jeg var litt usikker på om det var dere. Hadde du på deg en lysegrønn genser Taran?

Gratulerer til alle!

Det var oss vettu :no: Startet etter deg i agility :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som over halvparten av alle startende kun en med 0 feil jo!

Ja, det var ikke en typisk klasse 1. Når man har en ung hund som går 5 m/s med vannvittig hindersug, så er ikke trange baner alfa omega :no:

Men jeg tør vel å påstå at vi hadde den gladeste disken da :D

1 feilfri og 1 med fem feil, og over halvparten med disk av 51 startende kan jo grense til å være i overkant drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å hilse på dere idag Taran. Synd med agilityen. Dere var veldig flinke ellers og Tella er blitt kjempefin siden jeg så henne sist.

Martine: hyggelig å treffe deg igjen selv om vi ikke fikk prata så mye. Happy disk er ihvertfall sikkert :no:

Selv så gikk det ikke så bra når en ser på resultatlista, men er fornøyd med mye allikevel. Gleder oss til imorgen.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine: hyggelig å treffe deg igjen selv om vi ikke fikk prata så mye. Happy disk er ihvertfall sikkert :no:

Ja, jeg fant aldri ut hvor dere satt, haha. Noen superkrise er det vel ikke, vi prater vel i gjennomsnitt to timer om dagel lell :D Vi får ta det igjen i morgen(både resultatene og praten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant aldri ut hvor dere satt, haha. Noen superkrise er det vel ikke, vi prater vel i gjennomsnitt to timer om dagel lell :no: Vi får ta det igjen i morgen(både resultatene og praten)

Hehe, vi satt inni det ene fotballmålet ved den lille ringen :D

Sees imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg så Line og Felix (?) hvis det var dere som ble dommerens favoritt?

Det var oss vettu :P Fikk napp og 1. plass i hopp og 3 plass i agility! Pluss, som nevnt, Dommerens favoritt! Flott dag for oss i hvertfall :D

Gratulerer med Norma! Jeg så dere faktisk når dere var i grupperingen :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...