Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen 5. og 6. april


-Vilde-

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
det skal vi. men dere kommer til å slå oss :lol: :angry: hvis jeg tør å komme da selvsagt :thumbsdown::frantics:

Det gjør vi neppe... Alt avhenger av dagshumøret til Orry, i tillegg til at det er én øvelse det er STOR sjanse for at vi ikke gjennomfører. Men vi får se hvordan det går :P Håper vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi neppe... Alt avhenger av dagshumøret til Orry, i tillegg til at det er én øvelse det er STOR sjanse for at vi ikke gjennomfører. Men vi får se hvordan det går :thumbsdown: Håper vi sees!

Hvilken øvelse??

Jeg har veldig lyst til å komme å heie på Orry, så jeg kommer i hvert fall og ser på en av dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi neppe... Alt avhenger av dagshumøret til Orry, i tillegg til at det er én øvelse det er STOR sjanse for at vi ikke gjennomfører. Men vi får se hvordan det går :thumbsdown: Håper vi sees!

jeg kommer alene, så det er kjempehyggelig om vi treffes :angry: kjører du dit :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken øvelse??

Jeg har veldig lyst til å komme å heie på Orry, så jeg kommer i hvert fall og ser på en av dagene...

Det er dette hinderet da... Jeg vet ikke om jeg klarer å få han over på det ENE forsøket vi har, men problemet ligger nok like mye hos meg som hos han. Jeg må lære meg å stole på hunden min jeg, og tro at han faktisk har lært noe :thumbsdown: Akkurat nå tenker jeg at alt kommer til å gå galt, selv om jeg VET at Orry kan *gi seg selv et hardt spark bak*

jeg kommer alene, så det er kjempehyggelig om vi treffes :angry: kjører du dit :frantics:

Jeg kjører ikke, men krysser fingrene for at jeg blir kjørt... Eventuelt må jeg alliere meg med den forbaskede kollektivtrafikken :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette hinderet da... Jeg vet ikke om jeg klarer å få han over på det ENE forsøket vi har, men problemet ligger nok like mye hos meg som hos han. Jeg må lære meg å stole på hunden min jeg, og tro at han faktisk har lært noe :thumbsdown: Akkurat nå tenker jeg at alt kommer til å gå galt, selv om jeg VET at Orry kan *gi seg selv et hardt spark bak*

Jeg kjører ikke, men krysser fingrene for at jeg blir kjørt... Eventuelt må jeg alliere meg med den forbaskede kollektivtrafikken :rolleyes:

si fra hvis du vil sitte på med meg :frantics: :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, dette er helt sikkert et dumt spørsmål, men kan man ha med seg hund som ikke er påmeldt når man skal se på?

Det varierer mye, men de pleier ikke sjekke det, så jeg tror det er lov de fleste ganger.

På min PM fikk jeg katalog nr og sånn, men kun starttidene for agility! Noen som vat når lp elite skal møte opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette hinderet da... Jeg vet ikke om jeg klarer å få han over på det ENE forsøket vi har, men problemet ligger nok like mye hos meg som hos han. Jeg må lære meg å stole på hunden min jeg, og tro at han faktisk har lært noe :thumbsdown: Akkurat nå tenker jeg at alt kommer til å gå galt, selv om jeg VET at Orry kan *gi seg selv et hardt spark bak*

Jeg kjører ikke, men krysser fingrene for at jeg blir kjørt... Eventuelt må jeg alliere meg med den forbaskede kollektivtrafikken :rolleyes:

Da får du generalprøve til onsdag, og det går så fint atte... :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min PM fikk jeg katalog nr og sånn, men kun starttidene for agility! Noen som vat når lp elite skal møte opp?

Dette stod det på min pm for lørdag:

1330 Klasse E Kat nr 3401 - 3410

1530 Klasse E Kat nr 3411 - 3421

Søndag:

1300 Klasse E Kat nr 3401 - 3410

1500 Klasse E Kat nr 3411 - 3415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si fra hvis du vil sitte på med meg ;);)

Det hadde jo vært kjempefint ;)

Da får du generalprøve til onsdag, og det går så fint atte... :P

Ja, jeg er spent på hvordan det går på onsdag! Kanskje jeg skal håpe det går dårlig, siden dårlig generalprøve visstnok gir god premiere? *flir* Problemet nå er at jeg ikke får trent de nærmeste dagene, Orry er satt bort på grunn av at Norma står.. Ting krasjer <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært kjempefint :P

Ja, jeg er spent på hvordan det går på onsdag! Kanskje jeg skal håpe det går dårlig, siden dårlig generalprøve visstnok gir god premiere? *flir* Problemet nå er at jeg ikke får trent de nærmeste dagene, Orry er satt bort på grunn av at Norma står.. Ting krasjer <_<

ja du er hjertlig velkommen til å sitte på ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg LITT vel nervevrak sånn plutselig. Hvor er PMen min? Startnummer? Starttid? Iiik ;) Jeg får ringe imorgen. Noen som gidder å sjekke starttidene for ag og hopp?

Er det H1 og AG1 du skal gå? I så fall er det kl 09.00 for H1 og 11.45 for AG1 på lørdag, og samme tider på søndag.

Edit: og så vidt jeg forstår er det påmeldt 49 i hopp og 50 i AG på lørdag, og 46 i hopp og 47 i AG på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg LITT vel nervevrak sånn plutselig. Hvor er PMen min? Startnummer? Starttid? Iiik :P Jeg får ringe imorgen. Noen som gidder å sjekke starttidene for ag og hopp?

De hadde visst fått problemer med utsendingen av pm (var nervevrak selv fordi den ikke var kommet, men fikk den på mail idag) - de siste brevene ble sendt ut igår. På agilityforumet ble det opplyst at om en ikke hadde fått pm innen onsdag så skulle en ta kontakt. Det kommer nok. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det H1 og AG1 du skal gå? I så fall er det kl 09.00 for H1 og 11.45 for AG1 på lørdag, og samme tider på søndag.

Edit: og så vidt jeg forstår er det påmeldt 49 i hopp og 50 i AG på lørdag, og 46 i hopp og 47 i AG på søndag.

Tusen takk :P

De hadde visst fått problemer med utsendingen av pm (var nervevrak selv fordi den ikke var kommet, men fikk den på mail idag) - de siste brevene ble sendt ut igår. På agilityforumet ble det opplyst at om en ikke hadde fått pm innen onsdag så skulle en ta kontakt. Det kommer nok. Lykke til ;)

Okey. Da kommer den forhåpentligvis imorgen. Vi har nettopp flytta så posten tuller hele tiden. Men jeg fant ut at jeg gjorde en liten feil da. Jeg sendte inn ett påmeldingsskjema for begge dager (man skulle egentlig sende inn ett for hver dag, men jeg skrev på at vi skulle gå begge dager.) Jaja vi får jo vært med uansett. Det er bare dumt hvis det blir masse stress.

Lykke til du også. Vi skal titte og filme dere. Hvis vi ser hvem dere er da ;) Er det du som har rød tric aussie, eller tuller jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ;)

Lykke til du også. Vi skal titte og filme dere. Hvis vi ser hvem dere er da :P Er det du som har rød tric aussie, eller tuller jeg nå?

Stemmer det :P har en rød tri aussie i klasse 3 og har på klubbdress for Oslo og Omegn dressurklubb. Kom gjerne bort og hils også (jeg er helt håpløs til se å se folk på slike stevner, men det er altid hyggelig å prate :P ) Jeg satser på å være der fra morgenen av for å få med meg de andre klassene også. Må heie på alle kjente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ;) har en rød tri aussie i klasse 3 og har på klubbdress for Oslo og Omegn dressurklubb. Kom gjerne bort og hils også (jeg er helt håpløs til se å se folk på slike stevner, men det er altid hyggelig å prate :P ) Jeg satser på å være der fra morgenen av for å få med meg de andre klassene også. Må heie på alle kjente :P

Jeg kommer, forhåpentligvis, i en sort treningsdress. Hvor det står "Vilde og Aysha" på ryggen . Hvis de har kommet i posten da :P Vi skal være der heeeele dagen. Vi kommer å hilser på (hvis vi tør :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når valpeshowet starter begge dagene? Jeg er ikke sikker på hvilke dag da vi reiser, men det er mulig Sølve og jeg tar en tur for å sosialisere og miljøtrene og da er det jo hyggelig å få med seg alle de søte valpene også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når valpeshowet starter begge dagene? Jeg er ikke sikker på hvilke dag da vi reiser, men det er mulig Sølve og jeg tar en tur for å sosialisere og miljøtrene og da er det jo hyggelig å få med seg alle de søte valpene også. :)

Åå, hvis dere ser meg så synes jeg du kan komme bort å hilse med puddelbebi :);) Jeg vet at det i hvertfall er valpeshow lørdag, men er usikker på om det er begge dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...