Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen 5. og 6. april


-Vilde-

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Jeg trodde det bare var agility (og hopp) begge dager jeg, men det er jo både LP og valpeshow :) Jeg skal komme å titte på lille(?) Norma Anette lenge siden jeg så henne sist! Jeg så deg og Kokos MartineH i Tønsberg (vinterhelg) dere var kjempeflinke, men jeg turte ikke gå å hilse på da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer for å se på :)

Tar med kamera, men vet jo ikke hvem jeg skal ta bilde av :)

MEN, jeg har eksamen mandag den 7, så jeg kan bare dra en av dagene.

Hvilken dag bør jeg dra ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det bare var agility (og hopp) begge dager jeg, men det er jo både LP og valpeshow :) Jeg skal komme å titte på lille(?) Norma Anette lenge siden jeg så henne sist! Jeg så deg og Kokos MartineH i Tønsberg (vinterhelg) dere var kjempeflinke, men jeg turte ikke gå å hilse på da...

Iiih, får vi publikum igjen? :P Men greit, du kan få se på Norma, men IKKE Orry :(

Jeg tenkte og ta en tur på søndag for å se litt.

Hvis bare noen kunne røpe programmet for søndag. *tromme med fingrene*

Det er LP, alle agilityklasser og valpeshow begge dagene :)

Edit: i følge valpeshowdamen er det bare påmeldt 2 springere lørdag og 1 på søndag i valpeshow, så det ble ikke mye konkurranse på søndagen gitt. Vi får slå til i grupperingen *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Anette :)

Bare hyggelig! Og bare for å føye til; hele sulamitten starter kl 09.00 :) Jeg håper alt klaffer for min del... Norma har møtetid kl 9 og Orry 12 på lørdag, og Norma 10 og Orry 12 på søndag *tenker med gru på at tidene ofte blir forskjøvet i alle retninger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiih, får vi publikum igjen? :) Men greit, du kan få se på Norma, men IKKE Orry :P

*klippet*

Det kommer litt ann på mine møtetider, og startnummer. Men som regel har agility alltid oppmøte kl. 9. Det kommer jo ann på start nummeret vårt, men jeg håper jeg får sett ihvertfall litt på begge :(

Bare hyggelig! Og bare for å føye til; hele sulamitten starter kl 09.00 :) Jeg håper alt klaffer for min del... Norma har møtetid kl 9 og Orry 12 på lørdag, og Norma 10 og Orry 12 på søndag *tenker med gru på at tidene ofte blir forskjøvet i alle retninger*

Har du fått PM? Eller ligger den ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått PM på mail med møtetider for agility og LP. PM til valpeshow fikk jeg i posten. Har du ikke fått noe ennå?

Nei, men det kan hende det har kommet til pappas mail. Men det skulle ha kommet hit. Nå meldte vi oss på manuelt da, fordi jeg ikke skjønner bæret av AgiPro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...