Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekurs


LiLi

Recommended Posts

Her er noen bilder fra kurset vi har begynt på :lol:

Eller først er det noen fra turen til tog-stasjonen, så noen bilder fra toget, så noen bilder fra kurset vi har begynt på! hihi..

Trallalla

trallalla.jpg

Tisse litt ja..

tisse.jpg

Kommer det toget snart eller?

skue.jpg

Der da?

IMG_0115.jpg

Blæh.. Kjedelig..

IMG_0109.jpg

Endelig på toget!

togtur.jpg

Gjeeeesp!

gjesp.jpg

Kurset begynte klokka 20.00, og da var det selvfølgelig ganske så mørkt.. Men prøvde i alle fall å ta noen bilder da.. Her er noen av hundene fra kurset.

kurs4.jpg

kurs1.jpg

kurs2.jpg

kurs3.jpg

Og her er LiLi i dekk :lol:

dekk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina, du ser så syyykt høy ut :D

hun har bare så syyykt liten hund :lol:

Kjempe fine bilder!!

(og selvfølgelig er hun "geniet" i guppa! Det er jo ikke bare beauty med henne, hun har jo brains og :lol::D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har bare så syyykt liten hund :lol:

Kjempe fine bilder!!

(og selvfølgelig er hun "geniet" i guppa! Det er jo ikke bare beauty med henne, hun har jo brains og :lol::D)

Hehe, det er mottoet mitt vettu :D Brains AND beauty! ;)

Jeg er faktisk bare 1.68 :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine bilder, også flott at det gikk så bra på valpekurs!!! Er kjempe morro å høre hvordan det går med LiLi. Kanskje hun til og med debuterer i Lydighet en dag(?). Stå på begge to! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jammen fleksibel! I det ene øyeblikket er jeg en kjempe, i det neste en pygme! :D

Hehe, ved siden av Mona blir alle pygmeer, men ved siden av LiLi blir vi kjemper ;)

Hvilken rase må jeg kjøpe for å se slankere ut? ca sånn Paris Hilton size?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine bilder, også flott at det gikk så bra på valpekurs!!! Er kjempe moro å høre hvordan det går med LiLi. Kanskje hun til og med debuterer i Lydighet en dag(?). Stå på begge to! :lol:

Hihi, takk :lol: Tviler på det, men man vet jo aldri :D

Hun gadd ikke å bry seg om de andre hundene på treningen i det hele tatt.. Er jo så vant til å være med på utstilling og sånn vettu! Men jammen var det gøy å leke med dem etterpå! Tjoho! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse glemte jeg visst! De ble veldig mørke da, men men.. Det er nå i alle fall jeg og LiLi som leker :lol: Hun liker godt å leke som belønning. Favoritten er en gammel sokk!

leke2.jpg

Freaky...

leke1.jpg

Hoho, sjekk halen :lol:

leke3.jpg

Her så hun nesten litt skummel ut gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...